hoi ik ben zwanger terwijl het niet gepland was maar het is van harte welkom wij zijn er eigenlijk wel heel blij mee aleen we wonen heel klein maar daar verzinnen we wel iets op ik heb 6-1-2009 mijn eerste echo gekregen en ik ben ongeveer 9 weken volgens hun berekeningen somige mensen dachten dat ik wijder was maar omdat ik best gezet ben lijkt dat wel haha maar is het niet maar we zijn wel blij.
Gefeliciteerd! Dat is wel een leuke verassing dan of niet? Ook al verwacht je het niet helemaal. Wens je heel veel geluk toe!
Super dat jullie er heel blij mee zijn ondanks dat het niet gepland is. Geniet lekker van je zwangerschap!
Welkom en gefeliciteerd! Ik had vorigjaar rond deze tijd precies hetzelfde. Ik was ook 20 en ongepland zwanger, en dit jaar hebben we een wolk van een baby! Geniet er maar lekker van, voor je het weet ben je een jaar verder. Als je wil kun je trouwens eens een kijkje komen nemen in het topic tienermoeders, daar zijn meer meiden van onze leeftijd. Groetjes, Cossy
Gefeliciteerd! Wij hebben het zelfde meegemaakt. 10-12-2007 kregen we te horen dat we zwanger waren en op 11-07-2008 is onze Zoon Levi geboren. Inmiddels 6 maanden later ben ik nu 17 weken zwanger van de 2 de. 17-06-2009 verwachten we de 2de. Geniet er van!