Ben ik nou de enige die een beetje moet fronzen? 17 jaar en bewust zwanger? Je was wel zo'n beetje klaar met je eigen leven/toekomst op je 17e?
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik ben blij voor iedereen die zwanger kan worden of het is, maar ik denk ook echt dat je op je 17e lekker op stap moet gaan en lol moet gaan maken en niet thuis met een baby moet binnenzitten.
Gefeliciteerd. En 17 is idd jong maar geen reden om geen mama te mogen worden als je alles op orde heb en je er klaar voor bent! Geniet ervan
sluit ik me helemaal bij aan... natuurlijk is het jong ik was 19 toen ik beviel van mijn zoontje...en geloof me er zitten ook heleboel voordelen aan...... van harte nogmaals....
Dank jullie wel allemaal.. Ik weet dat ik nog erg jong ben..maar we hebben alles op orde huisje, werk dat soort dingen..het kindje kan komen...we hebben er heeeeeel goed overnagedacht..maar dit is wat we willen..wat iedereen er ook van denkt..! Onze droom word eindelijk werkelijkheid...
meid ondanks dat je ook nog zo lekker jong bent gefeliciteerd hoor . of je nou 17, 19, 21 32 of 40 of ouder bent moeder gevoelens heeft iedereen wel . en het is je eigen keuze , ga lekker genieten op die mooie roze of blauwe wolk .. het is je gegund hoor meid.
zolang je alles lekker op orde heb geniet er dan lekker van . zag dat je ook in dezelfde woonplaats woonde leuk zeg