Ben ook weer zwanger..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kalush, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Tot mijn schrik ben ik er achtergekomen ook weer zwanger te zijn. Eigenlijk vind ik het veel te vroeg na mijn vorige bevalling.
    Heb het ook nog niet echt een plekje kunnen geven. Ben zo bang voor de dingen die gaan komen.
    Nu kijk ik soms naar Eliza en dan moet ik echt huilen, wilde graag eerst tijd met haar doorbrenegn voordat er nog een kindje in het gezin kwam.

Zijn er hier mensen met ervaring over dat het zo dicht opelkaar zit? Weet me echt geen raad op dit moment.
    Ik hoop dat dit gevoel binnenkort over mag gaan en dat ik nu wél van de zwangerschap kan genieten.

Groetjes een erg geschrokken Kalush

2. Marijtje

Marijtje Actief lid

20 sep 2006
    201
    0
    0
    Nou meid gefeliciteerd!

Enne je bent niet de enige hoor, er is hier ook iemand op het forum die opnieuw zwanger is en de tweede binnen een jaar (dus beide in 2007) op de wereld zal zetten....

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    Gefeliciteerd ! Kan me voorstellen dat je eerst meer tijd met je kleine door wilt brengen, maar hoop dat je toch van je zwangerschap kunt genieten.

Ik was 3 maanden toen mijn moeder weer zwanger raakte van mijn broertje ( door een fout bij de nacontrole)
    Is eigenlijk best leuk om een broertje te hebben rond dezelfde leeftijd ( tuurlijk hadden we meer ruzie dan dat het goed ging maar ja dat heb je met broerjtes).

Liefs kaatje

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Gefeliciteerd meid. Kan me voorstellen dat dat even schrikken is, als je het zo niet gepland hebt. Maar toch hoop ik dat je er ten volle van kan genieten.

Liefs.

5. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Hoi

Kom op meid,ik snap heel goed dat je overrompeld bent door dit onverwachte nieuws, maar straks kan je heerlijk genieten van je twee kleine spruitjes,iets mooiers bestaat gewoon niet.Ik wil je van harte feliciteren,en je een fijne zwangerschap toewensen.En echt,alles komt goed,don't worry !

knuffel van sas

6. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    ik kan mij heel goed jou gevoel voorstellen. Maar ik denk dat het wel goed komt. Geniet van beide! Zoals je leest zijn er wel meer mensen die twee kinderen achter elkaar kregen en dat is ook goed gekomen. Het enige wat ik wel lees is dat je het nog geen plekje hebt gegeven. Voordat je gaat bevallen gaat er nog een tijd overheen, misschien is dat een beetje een geruststelling voor je.

Ik wens je veel geluk toe met beide wondertjes, en je moet geen schuld gevoel hebben, ik weet zeker dat jij een prima mama bent voor 2!

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Owjeetje meis, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! Maar toch gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat je er ook het mooie van in kunt gaan zien op den duur en eraan kunt wennen, zodat je ervan kan genieten!

8. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    By the way,zoals je kunt zien ben ik moeder van een tweeling.(zie album voor foto) ook ik heb me super veel zorgen gemaakt,maar voor dat je het weet rol je er echt zo in

groetjes sas

9. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik hoop dat je er snel van kan genieten!
    Liefs bd

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo meis,

VAN HARTE GEFELICITEERD. Al was het schrikken voor jullie.
    Tussen onze kindjes zit 15 maanden verschil ook onze dochter was een verrassertje door de pil heen.
    Maar het is allemaal heel vlot verlopen, onze zoon is de dag voor m'n bevalling beginnen lopen, geweldig.
    onze kinderen zijn nu 11 en 10 jaar oud, ze zijn 2 handen op 1 buik en kunnen elkaar niet missen.

Het eerste jaar tot onze dochter liep vloog voorrbij en we hebben voor onze beide kinderen evenveel aandacht gehad eerlijk gezegd.
    Als ik zou kunnen kiezen zou ik het zo terug doen maar dan niet als een verrassertje, gewoon gepland.

Binnenkort ben je over je grootste schrik heen en zal je je beter kun relaxen en geniet van jullie kleintje nu ze zal later zeker niets te kort komen.

grts

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Toch gefeliciteerd meid ;)

Als deze kleine meid geboren is, is mijn oudste dochter 2jaar vinden sommige ook kort op elkaar.
    Ach ze spelen straks leuk met elkaar.

jessica

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Wennen zal het zeker even zijn maar....de tijd brengt je de oplossingen wel!
    Nou maar hopen dat ze goede maatjes worden en samen heel wat leuke jaartjes zullen beleven.
    Handen en voeten kom je soms misschien tekort...maar ook dit kindje is een absoluut wondertje toch!
    Fijne zwangerschap

13. Jinte

Jinte Lid

23 mei 2007
    24
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Ik denk dat je het even een plaatsje moet geven zoals je zelf al zegt.
    Mij lijkt het echt heel leuk, zo dicht op elkaar.
    De kinderen van mijn zus schelen 15 mnd (zijn nu 3 en 2) en ik vind het heerlijk om te zien hoe die zich aan elkaar optrekken.
    Zelf kiezen we er bewust voor om te gaan proberen weer zwanger te raken (mijn dochtertje is nu 5 mnd).

14. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Tjee wat snel inderdaad. Toch van harte gefeliciteerd!
    Hoop dat je het inderdaad een plaatsje kan geven.......

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ben nog steeds niet helemaal over de shock heen. Vind het vooral erg dat ik helemaal geen foliumzuur heb geslikt en afgelopen weekend toch wel wat (sterke) drankjes heb gehad.

Ik weet echt nog niet wat ik er nou van vind, heb verdikke net een nieuwe functie, via een uitzendbureau..
    Ik heb de vorige zwangerschap als heel erg ervaren, aangezien mijn hormonen met mij op de loop gingen..
    Ik kijk er gewoon zo tegenop.

Als de kleine er maar eenmaal is, dan vind ik het niet erg, maar de tijd ernaar toe.. Vind zwanger zijn echt vreselijk.

Ben nu ongeveer 7 weken zwanger.

Bedankt voor alle opbeurende berichtjes, doet me toch wel goed!

Groetjes Kalush

16. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Jeetje! Gefeliciteerd, ik hoop dat jer er toch een beetje van kunt genieten...
    groetjes Mona

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Meid kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent maar hoop dat je ondanks alles toch lekker van je zwangerschap kan gaan genieten!

Liefs,Claudia

18. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hoi hoi

als eerste van harte gefeliciteerd, je moet niet bij de pakkeneer zitten hoor..
    een tweede is toch geweldig, ook al zitten ze zo dicht opelkaar.. mijn vriend heeft een broertje en een zusje en tussen hun zit bij elk maar een jaar dus in 3jaar tijd 3 kinderen..,.

ik wens je heel veel succes en geluk toe
    geniet ervan

liefs dionne

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ten eerste gefeliciteerd! Een tweede zwangerschap is toch een felicitatie waard!En elke zwangerschap is anders, dus misschien heb je nu wel niet zo'n last van je hormonen etc. Ik wens je een fijne zwangerschap toe en hoop dat je het snel een plekje kunt geven en er van kunt gaan genieten.

20. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Gefeliciteerd!geniet er maar lekker van!zal zeker pittig zijn ,maar het komt helemaal goed!

Deel Deze Pagina