Hallo dames, Na mijn miskraam met kerst had ik niet durven dromen om nu alweer zwanger te zijn. Aangezien we nu 2 jaar aan het proberen zijn. Ik ben echt superblij dat het weer gelukt is, maar o zo bang dat het weer mis gaat. Ik hoop zo dat dit nu een plakbeebje is!!!!
Gefeliciteerd! Maar dan ben ik heel benieuwd hoe je al positief kunt testen als je met kerst nog een miskraam had? Of heb je een hele korte cyclus?
6 januari had ik al iui op dag 13. Mijn miskraam was op 25-12 en idd het ging erg snel dit keer. Dus 25ste was dag 1 en 6 jan dag 13. Door hormoonspuiten nu is mijn cyclus sneller. Maar het is echt zo. Zit zelfs nu pas op dag 11 of 12 dpo. Net voor de iui hebben ze nog ff gekeken en was hii nog niet gesprongen. Gisteren bloedtest was ook positief.
Gefeliciteerd meid en ik hoop voor je dat je dit baby'tje over 9 maanden in je armen mag houden, gezond en wel!
Gefeliciteerd! Bij mij ging het ook precies zo. Op zich een goeie zwangerschap gehad als was ik wel heel bang. Geniet van je zwangerschap. Ik dacht dat ik blij zou zijn als het voorbij was, maar ik mis mijn zwangere buik soms en het gevoel van mijn kleine in me.