ik kan nu ook voortaan zeggen: YES ZWANGER. heb 2 dagen geleden positief getest. dit na 10 maanden oefenen zou eigenlijk volgende week een hsg krijgen, maar hoef gelukkig niet. o wat zijn wij gelukkig. heb over 2 weken al een echo (dit alleen omdat ik al voor een kinderwens bij de gynecoloog liep). mijn cyclus was veel te kort (23 dagen en bij dag 13-14 eisprong) dus zou ik waarschijnlijk een te korte luteale fase hebben om zwanger te kunnen raken. maar ik ben het levende bewijs dat het toch echt kan. ik ga er maar van genieten!
Wij zij zwanger, YES YES YES Julia krijgt een broertje/zusje... Kon niet wachten met testen tot morgen, de 14de, dus gisteren gestest en positief. Eerst Sensitest met heel licht streepje. Toch maar voor de zekerheid Predictor vroege test gekocht, een hele duidelijke streep!!! Januari met de pil gestopt en mooi binnen het jaar zwanger, wat een geluk heb je dan toch als het allemaal zo spontaan gaat, we zijn erg blij met dit 2e wonder! Ons geluk kan niet op!!!! Erg pril nog maar we hopen er het beste van. 4 november verloskundige 12 november termijnecho