Dat zou ik graag willen weten.. Natuurlijk is het beste gewoon af te wachtten tot na je nod, echter ben nieuwsgierug wie van de meiden voor hun nod positief getest hebben, en dan vooral hoeveel dagen voor nod... GR Claudie
Hoi Claudia, Ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Ik ga voor mn eerste kindje en kan pas testen na een dikke week maar..... Ik heb inderdaad wel gelezen dat positief testen voor je nod heel goed mogelijk is. Ik denk dat ik stiekem ook eerder ga testen..... Groet Sabrintje
Ik heb 1 dag voor NOD getest om 1700 's middags, en ik had een dikke vette streep (zie album). Die andere maanden wachtte ik netjes tot na NOD,maar nu had ik een voorgevoel dat ik moest testen. ik heb trouwens de dag erna nog wel 2x getest voor de zekerheid. Liefs Tanya
Hoi Tanya, even over jouw voorgevoel; ik heb zelf dus al 4 keer negatief getest hiervoor . Nu aangekomen in de 5e ronde kan ik pas over een dikke week testen maar heb dus ook een bepaald voorgevoel.... Leuk voor je dat het bij jou echt zo was!
Ik ga ook pas over een week testen. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Ik moet wel zeggen dat ik me anders voel dan anders. Ik wacht nog steeds op ongi (vergelijkbare krampen) maar tot nu toe komt er (gelukkig) niets.
hallo ik heb 4 dagen voor mijn nod positief getest omdat ik ook een voorgevoel had dag erna naar de dokter geweest en weer positief groetjes grummelke
Ik heb bewust na mn NOD getest, juist omdat hier veel meiden voor hun NOD positief testte en uiteindelijk toch gingen bloeden. Ik zou dus om teleurstellingen te voorkomen proberen geduld te hebben tot na je NOD, hoe moeilijk ook!
@zorro dat ga ik ook doen, maar was gewoon benieuwd hoeveel meiden voor hun nod al positief getest hadden...