Voor de zwangere : Hoe was jullie slijmverlies een paar dagen voor je nod? Mijn slijmverlies is nu anders dan normaal en donderdag is mijn nod. Het is een beetje snotterig wit. Ook heb ik al een paar dagen hoofdpijn en heb onderin m'n buik buikpijn. Nu heb ik wel vaker 'kwaaltjes' gehad maar nu valt het slijmverlies me gewoon erg op. Ik heb gisteren al een test gedaan die van negatief. Morgen doe ik er weer een. En als ik donderdag niet ongesteld ben doe ik er vrijdag weer een. Oh ik hoop het zo!! Bij onze zoon waren de testen voor nod en op mijn nod ook negatief. Pas 2 dagen na mijn nod was hij positief dus ik heb nog hoop!
Hoi Amelle, Hier ook meer slijm/witverlies.Heb zondag mijn nod. Heb sinds afgelopen weekend ook een soort menstruatiekramp in mn onderbuik.dat heb ik nooit een week voor mn menstruatie. Wanneer ga je testen?Morgen is je nod toch?Spannend!! Ik duim voor je. Lfs elf
ik ben afgelopen vrijdag gestopt met de pil (heb 6,5 maanden gebruikt) omdat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben.. heb dus de laatste week van de pil niet gepakt.. ik vergat hem vaak of nam hem te laat in.. had allerlei symptomen, hoofdpijn,duizelig,misselijk,zin in eten,verrandering in borsten..(eigelijk heel anders als in eerste zwangerschap) we hebben ook meteen besloten voor een tweede kindje te gaan (1e kindje is bijna 7 maanden) heb afgelopen zondag seks gehad normaal wordt ik 3 dagen na het stoppen van de pil ongi, maar heb gister enkel 1 klein beetje lichtbruine slijm ondekt en dacht: ja ik wordt ongesteld.. maar de rest van de dag helemaal niets meer en vanmorgen wel weer heeel klein beetje.. normaal als ik ongi wordt is t meteen helder rood en veel..kan ik zwanger zijn en alsnog lichtbruine slijm verliezen ? zoja hoelang houd dat dan ongeveer aan ? zou dit nestelbloeding zijn of is mijn lichaam in de war omdat ik die laatste week heb overgeslagen.. ? denk je dat een zwangerschaptest het al kan zien of zal ik een paar dagen wachten ? alstublieft reacties aub..
ja denk ook dat ik dat ga doen.. ga vanmiddag een kopen en dan doe ik hem morgen vroeg.. als ik hem smiddags doe dan pakt hij hem dalijk niet ofzo ik hou je wel op de hoogte
kon het niet laten.. heb de test als gedaan.. heb de kruidvat test gekocht die 2 voor 5 euro hij geeft helaas aan van niet.. maja zolang de ongi niet komt is er nog hoop toch ? maar die zal wel komen deze dagen..
Tulpje,balen zeg! Misschien over 2 dagen weer testen.Hopen dat die dan wel positief aan geeft. Of anders een langere cyclus.
Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. Heb wel al m'nongesteldheidkomteraan-buikpijn maar verder geen last van kwaaltjes. M'n slijmverlies is nog hetzelfde vanochtend was het wit en snotterig dik. Vorige maand en de maand er voor voelde ik echt vanalles zoals zere borsten, honger op rare tijden etc. Nu voe ik echt helemaal niks op wat moeheid na. Is toch vreemd. Oh ik hoop het zo!! Gisteren wel een test gedaan en die was negatief (maargoed bij mijn zoon testte ik ook pas 2 dagen na nod positief) Zaterdagochtend doe ik weer een test als het nog nodig is tenminste!
Hier ook rare afscheiding terwijl ik ongesteld moet gaan worden...was al even bang voor een infectie, maar dat is het toch duidelijk niet... Gek hè wat een lichaam allemaal doet! Maar...wie weet zegt het iets?
Bij een infectie moet het toch wel geel/groenig van kleur zijn las ik op internet. Hier is het echt spierwit.
Ja gisteren maar die was negatief. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld en zit nu op dag 39. Bij mijn zoon testte ik op mijn nod ook negatief en 2 dagen later had ik een knaller dus ik heb nog een beetje hoop. Ik heb eigenlijk geen 'kwaaltjes' meer. Maar dat is eigenlijk ook vreemd want bij de laatste 2 maanden had ik die wel (zere borsten, honger enz) nu dus niks en het slijmverlies is ook verdwenen. Morgen doe ik weer een testje als ik niet ongesteld ben geworden.