Hallo allemaal, hier de aanstaande ouders van Frummeltje. Wij weten inmiddels drie weken dat ik zwanger ben. Ik ben nu 6 weken heen, en groei onvoorstelbaar hard. Het is al heel goed te zien en mijn buik is al 10 cm in omvang gegroeid. We zijn heel erg trots. 19 Juni aanstaande krijgen we de eerste echo in het ziekenhuis in Nijmegen en kunnen we zien of alles goed is met ons kleine frummeltje. Zodra we daar geweest zijn volgt hiet meer informatie. We houden jullie op de hoogte en wensen alle zwangeren heel veel genot en succes. Groetjes ons.
Gaan we doen hopen dat het zo goed blijft gaan als nu, dan heb ik niks te klagen. Bij jullie alles oké? Ik hoor het wel, groetjes Hannie.
Als het zo blijft gaan als nu gaat dat zeker lukken. Bij jullie alles goed? Ik hoor het graag. Groetjes Hannie.
Dank je, en het genieten gaat prima, ik voel me heerlijk en ben heel trots op mijn beginnende buikje. Groetjes Hannie.
Oke mooi Hannie, en ook blijven genieten, voor je het weet is alles weer voorbij! hihi Gefeliciteerd! dikke kus, Randy