Afgelopen donderdagavond en vrijdagochtend al een test gedaan en deze waren allebei positief. Voor de zekerheid vandaag naar de huisarts geweest en die heeft ook bevestigd dat we zwanger zijn. Ongeveer 6 weken. Ook wij krijgen dus een kindje! Dit na de 4e ronde! Niet te geloven dat het zo snel ging.
Wat fijn voor jullie dat jullie niet zolang hebben moeten w8tten, geniet nu maar lekker van jullie roze droom
Dank je wel, jij succes met je zwangerschap. Leuk dat we allebei 19 juni voor controle moeten. Ik voor de eerste keer. En jij? Wij krijgen dan de eerste echo, ik ban dan 8 weken. Ben heel benieuwd hoe het Frummeltje eruit ziet dan. Groetjes Hannie.
gefeliciteerd! wij waren ook zo snel binnen 3 rondes!voor je het weet hou je je kindje in je armen, het gaat supersnel!
Leuk, jij ook gefeliciteerd. Ik heb zelf een dochter van 5 en een zoon van 3 en mijn vriend heeft een zoon van 4 en een dochter van 1. Geniet ervan zou ik zeggen.
Gefeliciteerd! En fijn dat je zo snel zwanger bent geraakt! Dat is alleen maar mooi! Het had ook anders kunnen zijn toch? Daarom lekker ervan gaan genieten en snel door naar de eerste echo! dikke kus, randy
We waren na drie maanden al zwanger, dus dat ging inderdaad heel snel. Zijn we ook heel blij mee. dikke kus Hannie.