Na 4 jaar, 6 mislukte ICSI-poginjgen en artsen die vanwege mn man's zeer slechte zaadkwaliteit zeggen dat het voor ons uitgesloten is zwanger te worden, had ik zojuist een positieve test in handen! Aaaaaaah! Het is een wonder. Ik kan het gewoon niet geloven! Ben vandaag 4 dgn overtijd en had dat nog nooit eerder gehad, maar had na tig negatieve testen gewoon nooit gedacht ooit nog eens een positieve test in handen te hebben. Ik ben zooooooooo blij. Ik tril en de tranen lopen over mn wangen. We willen vandaag nog wel een paar testjes doen, ook al is het maar om te geloven dat het echt zo is. En als het echt zo is, ga ik ze stuk voor stuk inlijsten :-D
Wow..Op zo'n moment zou ik God danken Wat een wonder.. Moge je zwangerschap voorspoeding geloven en alle testjes positief en goed uitkomen opdat je ze allemaal in kan lijsten en aan de muur kan hangen! Gefeliciteerd!
Wonderen gebeuren soms! Wat vind ik dit geweldig voor jullie! Kan zo met je mee huilen terwijl ik het lees; ken dat gevoel van onze eerste pos. test namelijk nog zo goed (11 jaar geleden)! Iets waar je nooit meer op gerekend had (wij zijn ook beide (!) verminderd vruchtbaar) en dan ineens.... Té mooi om waar te zijn, bijna, onbeschrijfelijk. Geniet ervan en ik wens je een hele fijne zwangerschap!
wauw!van dit soort nieuws word ik ook meteen een stuk positiever! (ik zit in t zelfde schuitje). helemaal geweldig!wat een wonder!gefeliciteerd meid! veel liefs mounia
Super, ik hoop voor jullie dat het na 4 jaar zwoegen goed gaat en je over 7 maanden en 3 weken ongeveer een gezonde baby op de aarde zet. gefeliciteerd. xxx Joyce
Kippenvel! Wat een geweldig bericht. Hahaha, schuif die positieve test maar mooi onder de neus van jullie gyn.
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Heb inmiddels al 3 verschillende tests gedaan en het is echt zo! Misschien heeft de acupunctuur geholpen. Voor de laatste ICSI-behandeling, die eind december mislukte, ben ik begonnen met acupunctuur en neem ik dagelijks chinese kruiden. De laatste maanden ging ik eigenlijk niet meer om zwanger te raken, maar vanwege PMS. Had hoop om zwanger te raken eigenlijk al opgegeven (als 6 icsi's mislukken en alle artsen zeggen dat t niet kan, moet je je er toch bij neer gaan leggen). We waren al over KID aan het nadenken. Maar mijn acupuncturist hield vol dat het nog kon. Hij had al vaker patienten gehad die toch zwanger werden, ondanks dat artsen zeiden dat het onmogelijk was. Hij heeft dus gelijk gehad en ik had dat werkelijk nooit verwacht. Ik zal natuurlijk nooit zeker weten dat het dankzij de acunpunctuur is gelukt, maar ik geloof er nu echt heilig in. Nu duimen dat alles goed blijft gaan, want naast intense blijdschap en vreugde, ben ik toch wel een beetje bang dat het niet blijft zitten. Maar de test hebben we in elk geval al binnen! :-D :-D