Flipper swinsafe bandjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Mijn zoontje is iedere keer als we gaan zwemmen aan het mopperen dat de zwembandjes pijn doen in zijn oksel. Ik heb al meerdere soorten geprobeerd maar niets vind hij fijn.
    Nu vond ik op internet deze Flipper Flipper SwimSafe Zwembandjes - Oranje waterspeelgoed kopen? ..
    Opzich lijken ze me wel handig maar ze zijn best prijzig. Heeft er iemand ervaring mee? Zijn ze niet heel erg groot voor een gup van 2,5?

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Er bestaan ook van die banden die over de borst en om de bovenarmen gaan, van dat drijfspul en dus geen plastic. Die schijnen erg fijn te zijn maar ik weet niet hoe ze heten.
    Zoon heeft een speedopakje met drijfelementen en kreeg daar blauwe kurkjes overheen. Geen gezicht maar hij vond het fijner dan bandjes. Nu zwemt hij met alleen het pakje.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Puddle Jumper

(Zelf geen ervaring mee overigens.)

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Die Flipper Swimsafe bandjes zijn volgens bol.com geschikt vanaf 12 maanden (t/m 72 maanden). Denk dus dat het voor een kind van 2,5 wel gaat?

5. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Puddle Jumper hebben wij goede ervaringen mee. Is met bandjes om de bovenarm en een band bovenlichaam. Deze zitten aan elkaar vast en sluit op de rug.

Kind blijft ook goed met hoofd boven water. Helaas tot mijn grote schrik achter gekomen. Dochter slappe lach en ik leef weer 2 jaar minder.

Deel Deze Pagina