Ik was al 12 dagen over tijd toen ik mijn laatste test deed. Deze was negatief, toen heb ik besloten om tot na het weekend te wachten, nu 15 dagen overtijd. en durfde eigenlijk niet te testen. zo bang dat deze weer negatief zou zijn. maar het was een positieve test. ben nou zo blij. morgen de huisarts maar bellen om te vragen naar een test daar. of hij mij kan vertellen hoever ik ben. spannend spannend. alles is nieuw. dit is namelijk mijn allereerste zwangerschap
Gefeliciteerd! Als je wilt weten hoe ver je bent moet je volgens mij beginnen met tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie! De huisarts zal hetzelfde doen!
idd tellen vanaf 1e dag OF laatste dag menstruatie,dat weet ik zo ff niet meer.. een clearblue test kan je wel al ongeveer vertellen hoeveel weken (ongeveer) ik heb trouwens niet gebelt naar de huisarts maar gelijk de verloskundige, die maakt dan een afspraak met je, verschilt per vk in welke week de ene doet t bij 6, ik had met 8 weken mn eerste afspraak, rond 11/12 weken krijg je een termijn echo dan weet je precies hoelang je al zwanger bent en wanneer uitgerekend.. gefeliciteerd!
Super gaaf! Lijkt erop dat je een latere ovulatie hebt gehad en daarom dus later test. Spannend! Geniet ervan:
Bedankt voor de reacties! Aangezien dit nu allemaal nieuw voor ons is bel ik morgen met de ha voor verdere dingen. Was laatste dagen zo moe dat ik steeds al vroeg. Sliep maar ben nu zo hyper dat ik niet kan slapen. Hihi
Gefeliciteerd! Je hebt alleen de huisarts niet nodig, gewoon een verloskundige bellen. De huisarts gebruikt dezelfde zwangerschapstesten als dat je zelf doet. De verloskundige kan je veel meer vertellen denk ik.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en spannend allemaal! Anders is wellicht een Clear Blue met indicator een idee?