Eindelijk mag ik hier ook een berichtje plaatsen..!!(A) We zijn zwanger...!!! Ik ben heel onzeker en kan het bijna niet geloven, maar de testen zeggen genoeg toch?! (kijk fotoalbum) Voor alle andere zwangere van Harte!!!
Bedankt meid..! Jij succes met de laatste loodjes! Ik zie ook dat het bij jou spontaan is gelukt! Ook al zo goed nieuws! Nog even en je heb dat mooie wondertje in je armen! Bij ons is het 10 dagen na een kijkoperatie gelukt zonder hormonen enzo, en bij jullie?
Van harte gefeliciteerd!!! Wij hebben er ook heel lang over gedaan om zwanger te worden, 4 jr. Leuk dat we tegelijk op gaan. Sterkte!!
Wat bijzonder dat je na zolang wachten zwanger bent mogen raken. Dat wordt genieten van de eerste tot de laatste minuut, heel hartelijk gefeliciteerd hoor!!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes..!! Voor de gene die ook zwanger zijn jullie ook Gefeliciteerd..! En voor de gene die nog op het wachtbankje zitten, mijn duimen draaien!! @Lise Jeetje dat is ook lang zeg! Gelukkig word al het wachten beloont Inderdaad erg leuk dat we tegelijk op gaan! Geniet ervan en succes!!
gefeliciteerd en geniet van elk moment, want die 3.5 j hebben voor jullie wss ongelooflijk lang geduurt, maar die kleintjes zijn wel zo groot
@ Happy Bedank voor je lieve berichtje..! We gaan zeker van ieder moment genieten en hopen dan ook dat alles goed mag gaan! Dat die kleintjes snel groot zijn dat geloof ik graag! Het gaat allemaal veel te snel! Jullie meisje alweer 7 maanden, dat is zeker ook zo voorbij gevlogen!