is bij yassir de uitspraak niet teveel met de nadruk op de "i"'? vind yassir namelijk wel mooier als je het schrijft,maar weet niet zo goed hoe het gaat met de uitspraak. yes-r heeft trouwens niet gereageerd op de mail,verwacht trouwens ook niet dat het nog gebeurd.
wat raar, had in iedergeval wel een antwoord verwacht. zou wel zo netjes zijn geweest, maar wie weet. groetjes susanne
Wat grappig zeg. Hoop dat je iets hoort van hem/zijn management. Toch een hele eer! Enne leuke naam hoor! En wat leuk dat jullie je zoontjes zo bij het toekomstige broertje betrekken.
Heel veel mensen noemen mijn zoonjte jaaassir met nadruk op a en i. Ik meld altijd dat het yassier is( ik heb het geschreven zoals je het uitspreekt). Ik denk dat je vas twel iets te horen krijgt hoor van het management team
he hanan, spreek je de a uit als e of meer als a. omdat meeste namen de a meer als e worden uitgesproken. wij hebben ook al menige discussie gevoerd over de naam safouane omdat je dat met een duidelijke a uit kan spreken, maar ook zoals bij veel marokkaanse namen met meer een e klank. (niet echt een e maar je weet ik bedoel denk ik)
Ja weet ik Anouar is ook een hele mooie naam net als anwar hihi en trouwens Jouhara is ook prachtig al zeg ik het zelf hihi betekenis PAREL in het arabisch. Wat vinden jullie eigenlijk van yousri als jongens naam mijn neefje van 7 dagen oud heet zo maar ik had het nooit eerder gehoord is ook marokkaans
ik heb een idee als iedereen nou ff een mailtje naar zijn managment stuurt dat de meiden op het zwangerschapsforum het gaaf zouden vinden dat hij ff op mij reageert nee geloof echt niet dat ik een reactie krijg
Een beetje artiest reageert wel hoor! Al is het maar een standaard briefje of een foto ofzo.. ik meen dat ze daar mensen voor hebben, maar goed..
haha herkenbaar, dat gebeurd hier dus ook. ik merk ook dat sommige mensen het iets anders uitspreken .