bloei!

Discussie in 'De lounge' gestart door Gazy, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

Dames, ik bloei!

Ik lig in scheiding met m'n ex to Be! Zoals jullie misschien hebben gelezen, had ik een ander ontmoet. En die bleek echt alles bij elkaar te liegen.
    Tuurlijk was dat een schok. Maar ik ben meer mezelf als in de afgelopen jaren, die baksteen is uit mijn buik. Mijn ex to Be doet vreselijk zijn best. Ik voel me vrijer losser bewuster, heerlijk gevoel. Ik bloei!
    Een poosje geleden heb ik al een topic geplaatst over hoe ik mensen kon ontmoeten. Toen was in ieder geval de tip om op woensdag morgen in Steenwijk te gaan zwemmen, dus dat ga ik doen.

Maar is er ook iets voor alleenstaande mama's?
    Er zijn zoveel mensen gesetteld. En nee ik wil niet elke week op stap. Maar ik heb wel zin om lekker lol te hebben?=. Maar mensen ontmoeten is wel lastig hoor. Mijn ex to Be houd onze vrienden. Dat klinkt gek natuurlijk. Maar we hadden niet heel veel vrienden, hij kende ze al voordat wij een relatie kregen. Daarnaast had ik al even niks meer met ze. En tja, ik ben vreemdgegaan, ze hebben hun mening klaar, maar ik ga echt geen verantwoording afleggen.
    En andere dingen, misschien nog bijzondere tips hoe ik aan woonruimte kom in Steenwijk Meppel? Zijn er website die iemand kent (naast dan zp) die wat zijn?
    Klinkt heel stom misschen, maar juist nu ik een nieuwe liefde heb ervaren, smaakt het naar meer, wie kent er bijvoorbeeld een leuke datingsite?

Ik bloei, tuurlijk is mijn gevoel wel eens wisselvallig maar ik voel me zo op en top vrouw dat ik kan het goed handelen. Wie heeft en nog leuke goede ideeën?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hmm woonruimte hier in Meppel is best lastig volgens mij, vrij weinig en vind de prijzen persoonlijk nog helemaal niet zo heel goedkoop voor huur :) Weet dat er in Zwartsluis appartementen??? zijn speciaal voor alleen staande moeders, dat misschien een idee?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

hi Gazy!!

Jeetje, jou topic heb ik dan compleet gemist, dit had ik niet verwacht!

Ik huur mijn woning via W.oonconcept, daar zijn best vaak leuke huisjes te vinden, ik wil je wel meer info geven, stuur me dan even een PB:)

En evt via particuliere sector? Bij makelaren evt, of marktplaats? Woon je nu nog bij je man?

En betreft een nieuwe partner, dat ligt echt aan jezelf, ik wou minimaal een jaar geen man, en dat is me precies gelukt:p Ik heb hem via via ontmoet. Ik leerde een meisje kennen en die zat in een groep en daar hoorde mijn vriend ook bij.. Datingsites tja, geen ervaring mee, relatieplanet ofzo?

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb mijn vriend leren kennen via badoo.nl. Via die site heb ik nog 2 dates gehad maar dat liep op niks uit. Verder qua datingsites: relatieplanet,lexa,parship,pepper?

Deel Deze Pagina