Nog helemaal niks!! Stuur meteen vrachtwagen vol die kant op Iedereen@ wat zijn jullie gul dat wij hier alles mogen houden nou dat hoeft niet . Maar wij kunnen wel onze wandeling eindelijk doem in de sneeuw vanmiddag doen we dat ook.
Ik heb er niks mee, maar Aiden is er dol op. Is nu buiten op de slee met zijn papa. Van mij hoeft het niet te lang te blijven liggen......
De vogeltjes dagen onze kat uit haha! Steeds in de boom naar de kat loeren die lekker op de warme vensterbank ligt. Dochter en man zijn ondertussen buiten in de sneeuw aan het spelen.
Dat is de temperatuur in de winter he. Vanaf februari wordt het elke dag een graadje warmer en in mei-juni wordt het al rond de 45-50 graden. Voor nu is het ok. Maar toch mis ik de sneeuw
O ja, hier ook zo'n buurman, die bij het eerste vlokje sneeuw al direct zijn schep te pakken heeft. Van mij mag het over 3 weken heel hard gaan sneeuwen. Dan krijgen de kinderen vakantie en kunnen ze lekker buiten spelen.
ohh nee, alsjeblieft geen sneeuw! het ziet er mooi uit en het is leuk om in te spelen maar verder is het alleen maar heel irritant qua reizen en wanneer het weer dooit.. vieze prut zooi!
Poepsneeuw!! Ruitenwisser stuk door het sneeuw eronder vandaag halen (heeft man gedaan) en kan nu niet naar de sauna met mijn vriendinnetje. We hadden ons er zoooo op verheugd.. En mag geen auto lenen van m'n ouders omdat ze het te gevaarlijk vinden op de weg. Oja, buurman pissig omdat we volgens hem te laat waren begonnen met sneeuwschuiven. Stik maar in die sneeuw. Bah!