tattomania inderdaad erg goed! Heb er zelf ook eentje daar laten zetten. Alleen we lvrij lange wachttijd C-jay heb ik goeie verhalen over gehoord, zelf nog nooit geweest.
Ik ben bij tattoomania geweest, aparte man. Hij vond de tattoo te klein. Ja, je wilt een tattoo om hem te laten zien of niet. Ik vond m niet heel vriendelijk overkomen. Niet door wat hij zei, maar meer hoe. De letters zou over een jaar of tien gaan overlopen. Dat begrijp ik dan als argument. Maar of hij alleen een grote tattoo mooi vindt, omdat je hem dan ziet, dan vond ik nou nergens op slaan..... Als ik dat kleine nou mooi vind, ik betaal hem toch? Ok, hij moet groter imv mogelijk doorlopen op termijn. Prima. HEb erover gedacht en heb de afbeelding groter afgedrukt. Die mag dan op mijn pols. Mocht hij nog groter 'moeten', dan vind ik het op mijn pols niet mooi meer (te groot in verhouding), dan wil ik hem graag in het midden bovenaan mijn rug. Dit heb ik hem gemaild, maar ik krijg geen reactie. Weet iemand van jullie of hij wel reageert op email? Ik zal c-jay ook eens opzoeken.
Chinggins aan de asselsestraat, neem wel de tijd want hij doet vaak pauze houden met sigaretje en kopje koffie samen met jou haha. Hij is erg goedkoop! En het loo is ook goed!