In oktober zullen polman en ik als alles goed gaat ons eerste kindje krijgen 8) Ik kan het nog steeds niet geloven dat er nu een babytje gaat groeien. Zelf na onze test die licht gestreept was had ik mijn twijfels, maar inmiddels weten we het zeker. We worden papa en mama! Morgen gaan we het onze ouders vertellen en de rest pas als ik 3 maanden zwanger ben.
Gefeliciteerd Pol! Nu snel je banner aanpassen en genieten maar! Ik zie je wel bij de oktobermama's! Grts, Maartje
Fantastisch meid. En gefeliciteerd! (fijn dat ik nu de mama-in-spé ook kan feliciteren, want de papa-in-spé feliciteerde ik al eerder). Ik wens jullie een hele fijne zwangerschapsperiode!
Zal ik jouw hier dan maar ook feliciteren? Gefeliteerd, mannetje van me! En dat we een mooie tijd tegemoet zullen gaan, nu we de laatste maandjes nog met z'n tweeen zullen zijn
@Pol en Polman, Van harte gefeliciteerd van ons allebei! Mannetje geeft ruiterlijk toe dat ie stinkendjaloers is op het bericht dat jullie hebben geplaatst! Geen misgunde jaloersheid trouwens want damn wat cool! Jullie worden Papa en Mama! vanmorgen op discovery nog iets gekeken over prenatale educatie van het ongeboren kind! Best leuke dingetjes gezien. Eerder zindelijk, sneller een goed cognitief vermogen, ongeveer 14 punten meer op IQ standaard etc etc... Zou alleen opgaan passen als er docenten komen met prenatale Cito toetsen... (Wie weet worden wij ooit nog leraar van jullie spruit!) Zit hier zwijmelend jaloers te zijn en hoop dat het ook snel onze beurt mag zijn! Geniet er van Polletjes en heel veel geluk samen Mannetje van Heidiii
Gefeliciteerd, wat heerlijk! En helemaal goed, polman, dat je hier meedoet en meeleeft. Er zijn hier maar weinig mannen te ontdekken. Ik ga die van mij eens lief aankijken... veel geluk! Amber