Yes... trouwen! Nu de datum nog...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mriek, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D wauw gefeliciteerd nog met je zwangerschap en je aanstaande huwelijk,je heb echt 2 hele leuke dingen om naar uit te kijken!!!!groetjes sophietje
     
  2. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hey Mriek, nee nog niet bekend. We moeten ook nog naar het gemeente huis. Ik denk wel dat we gratis trouwen, kunnen we dat geld mooi besteden aan de baby. We lopen inderdaad redelijk gelijk ja :)
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik wil je ook feliciteren!!

    Hopelijk word het een hele mooie dag als het eenmaal zover is.
    En heel veel voorpret toegewenst!!!

    Groetjes
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben ook nu pas getrouwd, 17 december ook omdat we graag getrouwd wilden zijn voordat ons kleintje er is. en dat je tegen die tijd 7 maanden ben zal wel mooi zijn met de ronde buik. voor mij was het in ieder geval een pracht van een dag.

    groetjes Talia
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik wil je bij deze ook even feliciteren met je voorgenomen huwelijk.... ik ben zelf in april getrouwd.... (maar toen nog niet zwanger) dus daar heb ik geen ervaring mee...
     
  6. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Nou, de datum staat nu ook vast.

    DONDERDAG 20 APRIL om 9.15 uur... lekker vroeg dus (tja.. gratis)!
    spannennnnnd! Nu wordt het wel heel echt hoor!

    Mriek
     
  7. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wat leuk, hopelijk heb je een lekker voorjaarszonnetje!
     
  8. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Ja dat zou leuk zijn! Duimen maar want in april weet je 't nooit!
     
  9. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Gefeliciteerd

    Ja ik heb er zelf ervaring mee
    in januari 2004 hadden we zegen mijn schonmoeder gezegt dat we wilde trouwen en dat het dat jaar ook zou zijn en of zei de getuige wou zijn van daan we zijn 2 februari in onder trouw gegaan maar het leuke was ik was nog steeds niet ongie geweest en het bleef bij mij ook wel langer weg en ik had ook wel een test gedaan en die was neagtief en ook op die dag was hij negatief maar een paar dagen later niet we kregen een kleine maar we zouden dat jaar ook trouwen en we hadden zo iets dat blijft door gaan dus we zijn op 7-7-04 getrouwd en wij wouden ook op een morgen trouwen maar die kans kregen we niet van daan zijn zusters want die zeiden we hebben al zo veel ongeluk gehad dit kun je ons niet afnemen dus hebben zij het trouwen in het gemeente huis betaald en ik heb een hele simpele maar mooie jurk aan gehad en ik ben nu heel erg blij dat we het zo hebben gedaan want een bruiloft maak je maar een keer mee en dat moet de mooiste dag van je leven zijn en dat was deze ook helemaal

    ik hoop dat je je een beetje geholpen heb

    groetjes roelien
     
  10. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    gefeliciteerd hoor!!! geniet ervan, maak niet teveel stress om alles te regelen ;)
     
  11. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    gefeliciteerd
     
  12. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Of een jurk laten maken zoals bij www.envie.nl Daar had ik mijn trouwjurk laten maken (ok, ik was toen niet zwanger, nu ook niet trouwens haha) maar daar kan je van alles laten maken. Ook in andere kleuren, verschillende stoffen etc. Niet goedkoop, maar ERRUG mooi.
     
  13. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Gefeliciteerd!
     
  14. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !! Ik hoop dat een hele mooie dag voor jullie gaat worden, ik ga de zon vast bestellen hoor !!

    Wij zijn nog niet getrouwd, ( al spreek ik wel altijd over mijn mannetje, ach dat voelt gewoon zo ;) ), maar we willen wel heel graag trouwen.
    Maar we hebben al zoveel ideeen gehad, maar het kost ook zoveel veel wat we eigenlijk wouden, dat we nu besloten hebben om op een doordeweekse dag te trouwen (gratis ;) ), en dan alleen wij en mijn 2 kids erbij, en dan maken we er ook een mooie dag van.
    Weet alleen nog niet wannneer, denk alleen dat mocht ik zwanger worden, de datum dan wel vervroegd word !

    groetjes
    celiene
     
  15. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Celientje,

    Dat van de kosten herken ik heel goed. Je wilt er wel een gezellige en bijzondere dag van maken, maar er ook weer niet te veel aan uitgeven. Wij moeten de gulden middenweg nog zien te vinden...

    Mriek
     
  16. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Gefeliciteerd

    groetjes yvonne
     
  17. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik had de kleren voor mijn huwelijk in amersfoord( wat een heel eind is vanuit belgie) gekocht bij its time ze hadden er erg leuke dingen maar was wel wat prijzig maar voor zo een belangrijke dag mag dat toch wel he.

    groetjes Talia
     
  18. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wij sparen nu elke maand een bedrag om te kunnen trouwen. Eerst de andere prioriteiten maar! Mijn vriend zie ik echt al als mijn mannetje, de bezegeling moet nog even op zich wachten.
     

Deel Deze Pagina