Eerst even huh? en toen...Jippie! Dat was mijn reactie toen ik er achter kwam dat ik zwanger ben van ons 2e hummeltje! We wilden eigenlijk weer beginnen als de 1e een jaar zou zijn....toch een...oke twee keer iets vergeten te gebruiken in ons enthousiasme en nu werd ik maar niet ongesteld op vakantie...tja toch maar ff testen nu thuis en ja hoor ik word weer mama! Ik vind het zo grappig! Ik ben mezelf er ook nog niet echt van bewust moet ik zeggen. Het is heel anders als bij de eerste. Toen was ik zwanger en draaide alles daarom....nu is dat niet zo. Ja ik ben weer zwanger maar nu draait nog steeds alles om onze eerste. Ach dat komt nog wel toch? Herkent iemand dit? Nou in ieder geval, ik geniet er super van en ben echt kei blij....hahahahaha! Liefs mowtom!
gefeliciteerd,bij ons was ik ook zwanger van de 2de toen de oudste 10mnd was dat was niet de bedoeling maar was ook erg blij
gefeliciteerd! ik be nnu zwanger van nr 3.. ook niet helemaal gepland.. morningafterpil gebruikt en toch zwanger haha zelfde gevoel als jou.. nog niet helemaal aan het doordringen, maar al wel een klein beetje gewend aan het idee... er komt misschien gewoon nog een baby'tje erbij als alles goed gaat hahaha