Toch weer zenuwachtig..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Anneuhuh, Dec 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anneuhuh

Anneuhuh Lid

Dec 9, 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi,

Een hele tijd niet geweest...... ondertussen zo'n 3 jaar verder, 1keer zwanger geweest wat uiteindelijk resulteerde in een MK.
    Gisteren mijn NOD, test echter negatief. Ik (wij) zijn er de eerste twee jaar erg druk mee geweest (mentaal). Elke maand testen, spanning, bewust van al je lichamelijke sensaties en symptomen die zouden kunnen passen bij een zwangerschap.
    Ander halve week geleden heb ik de hele week, met name sochtends, vlagen van misselijkheid gevoelt. Ik ben me bewuster van alles wat ruikt (lijk ook meer te ruiken), ben geirriteerd (zo erg dat m'n vriend me gewoon uit lacht omdat ik om de belachelijkste dingen geirriteerd raak), verder geen verschijnselen als zere borsten etc. Ik weet dat ik mezelf ook gek kan maken en voor de gek kan houden.
    Ik heb vanochtend een test gedaan, negatief. Voor de miskraam teste ik ook pas na 5 dagen NOD positief.
    Ik ben er het afgelopen jaar eigenlijk helemaal niet mee bezig geweest, maar de symptomen maken dat ik er nu weer (naar mijn mening te veel) mee bezig ben. Hebben jullie ervaring met gevoelige testen? Zal ik wachten? Of welke testen zijn wellicht gevoeliger?

Sorry als ik deze 'post' weer ergens neer zet waar t niet hoort, ben niet heeeeeeel erg thuis op deze site.

Alvast bedankt voor het reageren!

Liefs,

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Hoi meid, wat vervelend dat je zo lang bezig bent en het nog niet gelukt is.

Ik wilde even zeggen dat de kv2 wel erg gevoelig zijn. Sommige testen er al op 7 a 8 dpo mee. Mocht het resultaat negatief zijn zou ik niet gelijk wanhopen. Mocht je zwanger zijn dan kan het zo zijn dat de hcg nog niet voldoende aanwezig is in je lichaam.

Ik duim voor je en hoop dat het raak is.

3. Stardust27

Stardust27 Actief lid

Jan 7, 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Ja de kv2v5 zijn een van de gevoeligste. Spannend, ik duim voor jullie:)

4. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Bij de kruidvat heb je 2 voor 5 euro. Die zijn heel gevoelig! Succes!

Share This Page