Hoi meiden Na mijn ervaringen merk ik echt dat deze nieuwe zwangerschap echt enorm spannend is! Nog 2 weken tot de eerste echo en ben nu al op van de zenuwen... Ik voel helemaal nergens aan dat ik zwanger ben (alleen moe) en ga daar van alles bij denken. Lege vruchtzak, gestopt met groeien etc etc. Ik vind het zoooo moeilijk positie te denken! En door het googlen wordt ik nog meer onzeker. Ik schiet er niks mee op, dat weet ik maar hoe zet ik het dan van me af. Herkenbaar voor iemand? Moest het even kwijt.
Ik kan het me heel goed voorstellen. Je hebt ook al het een en ander meegemaakt zie ik. Ik wil je een hele goede en fijne zwangerschap toewensen!! Maar van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik ken het gevoel.. oef.. Wat mij helpt is de gedachte: "had ik de vorige keer dat het misging invloed op wat er gebeurde, kon ik er wat aan doen? Het antwoord daarop is nee. Dus als ik er niets aan kon doen kan ik me nu van te voren druk maken, maar ik kan er niets mee, dus kan ik er maar beter van genieten..."
Niet herkenbaar. M'n eerste zwangerschappen en toen ook miskramen zijn al heel wat jaren terug en kan ik niet meer herinneren of ik iets voelde. K was destijds erg druk bezig met het opknappen van m'n huis. Wel wil ik je een hele dikke knuffel geven!! Dag t maar snel 7 mei mag zijn zodat je duidelijkheid hebt!