na een bbz in oktober 2008 ben ik nu weer zwanger gisteren bij de gynaecoloog geweest en echo's laten maken.. Yess kindje groeit goed, hartje klopt regelmatig en is sterk.. ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger wij kunnen ons geluk niet op
Ohwwww.... dank je.... weer wat geleerd, ik noem dat EUG. En dat betekent Extra Uteriene Graviditeit.
Gefeliciteerd! Fijn dat je kindje nu wel goed zit! En als het hartje eenmaal klopt is de kans dat er nog iets mis gaat kleiner dan 1%!
Hi Chrisjuh! Ik heb ook in oktober 2008 een bbz gehad, en toen hebben ze mijn linker eileider verwijderd. 1x ongesteld geweest, en nu ben ik 7w5d zwanger. Mag woensdag 21.01 langs in het ziekenhuis voor 2de echo. Dan horen we het hartje als alles goed is. Ik ben ook zo blij voor jullie dat het jullie ook zo snel gelukt is om weer zwanger te worden! Groeten, Lieselot
Hoi, ow leuk dat ik nog iemand spreek die hetzelfe heeft meegemaakt als ik. Bij mij hebben ze de rechter eileider weggehaald ik was toen 6 weken zwanger. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat jullie het hartje kunnen horen, ik zal voor jullie duimen. Ik ben nu iets meer dan 9 weken zwanger en deze keer was het weer door de pil heen net als in oktober maar het is welkom en we zijn dan ook super trots. nogmaal gefeliciteerd en geniet er van. Hou je me wel op de hoogte hoe het gegaan is? groetjes Chris
Hi Chris, Bij deze dus mijn update. Ben deze namiddag om 14u naar mijn afspraak gegaan. Gelukkig waren ze goed op schema, waardoor ik niet moest wachten. Ik was doodnerveus. Maar dat was nergens voor nodig. Het vruchtje leek een beetje op een soort schilpadje, omdat de ledematen nog erg klein waren. We zagen gelijk een hartje kloppen. Weer traantjes gelaten en zo. De gyne zei dat het een sterk hart was, en dat de kans dat het nog fout zou gaan, gereduceerd was tot 3%. Ik heb het hartje niet gehoord, omdat men nog niet wist hoe die straling (of zoiets) effect zou hebben op het vruchtje. We zagen het vruchtje zelfs al wat friemelen. ik ben nu 8w1d en het vruchtje was 15.1 mm groot. Mijn due date is 28.08.2009. We hebben op 17.02.2009 opnieuw een afspraak in het ziekenhuis voor de nekplooimeting, en dan krijgen we nog een echo. We zijn ech zó blij dat alles goed gaat met het schildpadje Groetjes, Lieselot
Bedankt Ik vind het zó geweldig en zó eng tegelijk. Wel jammer dat ik weer tot 17 feb moet wachten natuurlijk