Gister toch maar een test gedaan...positief! Vorige keer heeft het een jaar geduurd en dmv clomid zwanger geworden. Ik moet echt even heel erg wennen, we wilde snel een 2e maar dit hadden we niet verwacht. Maar we zijn super gelukkig dat het ons zelf gelukt is Alleen omdat ik sinds ik ben bevallen van me zoon maar 2x ongesteld ben geworden weet ik dus niet hoe ik mn uitgerekende datum nu kan berekenen. Ik weet alleen dat we 29 en 31-12 een gezellige avond hebben gehad om het zo maar te zeggen Is er een manier om het nu uit te rekenen. Bedankt, Groetjes, een nog steeds verbaasde hupse...
Van harte gefeliciteerd. Denk dat je dan 5 weken zwanger bent. Ik was er nou juist vorige maand niet mee bezig en 1e kerstochtend het gezellig gemaakt maar geen ovulatie denk ik. De 28e voelde ik wat en had ik een positieve ovulatietest. Gelijk maar even snel geklust en nu 5 weken en 3 dagen zwanger bij een gem cyclus duur van 31/32 dgn. (na 13 maanden! onregelmatige menstruatie voor 10 maanden, met Shaitsu therapie daarna goed)
Hey Hupse gefeliciteerd haha oude bekende! Joh wat een leuke verrassing, spannend hoor! Je hebt tegenwoordig zag ik op de reclame een nieuwe test van Clear Blue geloof ik die aangeeft hoeveel weken je zwanger bent, misschien wat voor jou!