Een aantal hebben het al op het zwangerschapstesten-topic gelezen: Ik ben na 2,5 jaar eindelijk zwanger! Vanmorgen paar testen gedaan en die zijn positief gebleken! In de afgelopen 2,5 jaar veel meegemaakt. Overlijden schoonmoeder, (soms flinke) spanningen door IUI-behandelingen, door depressieve gevoelens van vriend-lief na overlijden van zijn moeder enzovoort, kan die periode ook weer afgesloten worden! Over acht maanden mogen wij (hopelijk) ons kleine wereldwondertje verwelkomen! Morgen even contact opnemen met fertiliteitspoli, om vervolgstappen door te spreken Ik vind de hele zwangerschap best wel spannend, ook omdat ik niet weet wat me te wachten staat. De algemene dingen zijn wel op internet te vinden natuurlijk (ochtendmisselijkheid, krampen, enzovoort). Maar met mijn (lichamelijke) aandoening, kunnen er nog veel meer klachten om de hoek komen kijken. Erg spannend dus! Maar ik hou jullie zeker op de hoogte!
Dank jullie wel! Vanmiddag nog een clearblue test gedaan, en die was duidelijk positief Tijd voor een feestje