ik hoop dat het nu wel doorzet!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by abeete, Jan 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. abeete

abeete Lid

May 29, 2006
    25
    0
    0
    groepsbegeleider
    Heerenveen
    hallo allemaal!
    21 januari kwam ik erachter dat ik zwanger ben.
    8 januari was ik nog bij de gyn. geweest en was alles mooi schoon en geen kiestes. omdat ik enigsinds overgewicht heb hadden we besloten de kuren eerst te houden voor wat het is en wilde ik eerst 10 kilo kwijt. de gyn vertelde me ook nog dat ik waarschijnlijk door de kuur pas weer zwanger zou gaan worden omdat mijn eisprong normaal gesproken niet doorzet.

ik ben eerder zwanger geweest maar dat staakte helaas in de 8e week. ook dat was zonder medicijnen... maar toen ik net zwanger was slikte ik wel medicijnen en wie weet was dat de boosdoener.

dat laatste hoop ik zo! ik ben nu met de 6 week bezig. in de 9e week mag ik pas naar de gyn. ik hoop zo dat het doorzet en dat er werkelijk wat te zien is de 19e februari! gelukkig voel ik me regelmatig misselijk en staat eten me behoorlijk tegen. mijn bortsen lijken ballonnen aan het worden en ik heb nog nooit zulke tepels gezien. ik neem aan dat dit allemaal goede tekens zijn van zwangerschap.

als ik me even goed voel en geen misselijkheid heb en geen pijnlijke borsten voel. of die kramp in mijn boven benen. dan vind ik het al eng. ik ben er elke minuut van de dag mee bezig...
    het lukt maar niet om het van me af te zetten...

Vandaar hier even mijn ie kwijt! nog een paar maandjes en dan hoop ik mijn vreugde dans te doen!

groetjes

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Toch gefeliciteerd!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hoop dat je een goede echo zult hebben, alvast voorzichtig gefeliciteerd!
    Elmo

4. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk is alles goed.

Liefs wolly
    :)

5. Lampie

Lampie Bekend lid

Sep 30, 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd :)

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd! ;)ik hoop dat alles goed is!

7. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Gefeliciteerd

Groetjes Nazli

8. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Super spannend Abeete,

Gefeliciteerd meis. Hoop zo voor je dat het dit keer allemaal goed gaat. Kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent als je je even goed voelt, maar bedenk maar dat iedere zwangere dat heeft! Haha, was zelf soms ook blij als ik weer boven de plee hing!

Hou vertrouwen in je lichaam en dat van je uk!

Liefs Penny

Share This Page