kinderwagen (duo) opsturen???

Discussion in 'De lounge' started by tuc, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Even een gekke vraag hoor, maar ik heb een duo wagen te koop staan en nu is er iemand die hem wil hebben, maar die woont hier ver vandaan dus vraagt of tie ook opgestuurd kan worden...serieus??? Iemand dit al eens meegemaakt of gedaan?

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Kan wel, maar moet 'ie wel voor betalen :D
    Heb 't zelf nooit meegemaakt, maar mijn schoonzus verkoopt heel veel dingen via de Franse marktplaats en zij moest een keer een pak luiers opsturen via de post. Dus met verzendkosten en alles was het pak luiers duurder dan in welke winkel dan ook.

Sommige mensen :p

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hoe wou je zoiets inpakken dan? :(

4. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

Jun 9, 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad idioot haha maar ik heb het wel gehad via mp. Er stond een mutsy duo te koop en die wilde ik zoooo graag hebben, was goed betaalbaar en zag er nog goed uit. Een gewone duobuggy was niets, liep zwaar met twee kindjes zonder luchtbanden en kreeg last van m'n rug, dus deze leek me top. Dus ze heeft'm opgestuurd. Wielen eraf, zitting eraf en onderstel ingeklapt. De pakketbezorger vroeg zich ook ernstig af wat hij in zijn handen had, maar kon'm gerust stellen. Ze had bananendozen gebruikt, grote vuilnisplasticzakken en weet ik niet wat allemaal, maar ben haar nog steeds dankbaar. Maar je moet het wel zien zitten, zo'n gevaarte fatsoenlijk inpakken. Ik zou er zelf niet aan beginnen ;)

5. noek74

noek74 Lid

May 13, 2009
    16
    0
    0
    ik heb laatst mijn trampoline met een doorsnede van 305 cm te koop gezet op marktplaats,en ik kreeg dus ook de vraag of ik hem op kon sturen;););)
    ik heb maar teruggemailt dat dat niet ging lukken.....

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Kost je 20,00 denk ik ofzo.. ;) en een bij post nl max afmetingen zoeken :)

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb ook een keer een kinderwagen verkocht en opgestuurd. Ging goed hoor!

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Hahaha :D Paste hij niet door de brievenbus? Valt me een beetje van je tegen, hoor... :D

9. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Hahaha:D

10. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha ben verbaasd dat het dus vaker gebeurd. Nu moet ik zeggen dat ik er maar heel weinig voor hof te hebben terwijl het een perfecte wagen is...dus ze ziet haar kans denk ik, maar vraag mij idd ook af hoe ik dat inpak.

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Gewoon met een mooi strikje erom heen :D

12. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
    Heb dit wel gehad met een schommelstoel die ik op MP had gezet.
    Kreeg ook het verzoek om deze op te sturen.
    Zou niet weten hoe je dat moet doen dus maar gemaild dat dat helaas niet mogelijk was.

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb mijn duowagen 'n paar jaar geleden ook opgestuurd. We hadden nog een grote doos staan en daar ging ie in z'n geheel in. Ik heb niks meer van de koper gehoord en neem dan aan dat ie in goede staat aangekomen was.

14. Peetj

Peetj Bekend lid

May 28, 2013
    753
    0
    0
    Ik heb een keer een grote (!) rattenkooi opgestuurd

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ook eens mijn kinderwagen opgestuurd, gewoon laten ophalen door de bezorger. Ging prima!

16. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,287
    11,896
    113
    Denk dat je die gewoon in plastic het beste kunt inpakken.

17. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,737
    7,507
    113
    Female
    Ja hoor. Werkt prima. Ik heb zo wel eens een wagen verkocht. In karton en opgestuurd. Mijn moeder heeft zo 3 wagens gekocht. Waren toevallig alle 3 in het uiterste punts van nederland. Echt koopjes. Ze heeft deze op laten sturen met dhl. Wagens zaten in 3 lagen plastic/vuilniszakken. Ze hebben de overtocht prima doorstaan.

18. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Denk je dat ie zo uit de fabriek komt? ;) Dan zit ie toch ook in een doos? :D

19. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63

haha, ik zou terugmailen: JUMP JUMP Kriss Kross - Jump - YouTube

20. tuc

tuc Niet meer actief

Thanks ladies..is toch echt wel mogelijk, maar iemand ook enig idee wat het kost?

Share This Page