Voorzichtig blij...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Bolleke83, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoi! Ook ik heb vanochtend positief getest... Duidelijk streepje. Maar... Toen ik ging plassen voor de test had ik met afvegen een klein beetje verdund rood bloed. Dat was om 6 uur, daarna tot nu toe niks meer. Heb ook geen ongikrampen. Zit nu op cyclusdag 31, de bevruchting is waarschijnlijk 2 weken geleden geweest. De meeste andere cycli zat ik op 27-28 dagen, ik ben afgelopen september gestopt met de pil.

Iemand hetzelfde meegemaakt, of heeft iemand advies?

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hoi hoi,
    Als eerste gefeliciteerd met je posi test!
    En wat het bloed betreft, zolang je geen heftige krampen hebt of meer bloedverlies kan het best innestelingsbloed zijn.
    Zou je het nu echt niet vertrouwen kun je het beste de vk bellen.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!en dat beetje bloed kan van alles zijn. Zolang het niet doorzet of je krampen gaat krijgen...Duim dat alles goed gaat en je kunt gaan genieten van de zwangerschap!!

4. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden! Vandaag geen bloed meer gezien en ook geen krampen of zo. Morgenvroeg gooien we er nog een CB digital tegenaan. Als die goed is ga ik de verloskundige bellen. Spannend!

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik heb het ook gehad eerste paar dagen na de test. ene keer bruin andere keer beetje rood. uiteindelijk gestopt. niets aan de hand, maar weet nog goed dat ik op gegeven moment dacht: zal wel fout gaan! genieten kwam dus ook wel toen het stopte.

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    kan zeker onschuldig zijn hoor, sommige vrouwen worden zelf gewoon ongesteld ondanks dat ze zwanger zijn,
    morgen of over morgen nieuwe test en dan voor jezelf (je gevoel) meer zekerheid, maar in iedergeval GEFELICITEERD!!!

7. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden! Fijn te horen dat het goed kan gaan... Weet ik op zich ook wel maar brengt toch twijfels... Net de CB digital gedaan, die zegt 'zwanger, 1-2 weken'. Vandaag de verloskundige bellen, spannend!!

Jij ook nog gefeliciteerd Me26! Gaat het goed met je zwangerschap?

En wolffje, ik zie dat jij 6 dagen overtijd bent...? Al getest?

Deel Deze Pagina