Januari 2012 ben ik gestopt met de pil. Had helaas een lange en onregelmatige cyclus. In september 2012 waren wij toch zwanger maar helaas is dat al vroeg geëindigd in een miskraam. Afgelopen maand zaten we bij de gynaecoloog, zij dacht aan PCOS. Wij moesten de cyclus afwachten en ik moest bloedprikken wanneer ik op de derde dag van mijn nieuwe cyclus zou zitten. Maar wat blijkt: ik ben zwanger!!! Durfde het eerst nog niet te beseffen maar het land nu elke dag meer en meer. Wij zijn er zo blij mee!
Wat leuk gefeliciteerd! Ik zelf was in september zwanger geraakt nadat ik in mei gestopt was met de pil maar was ook uitgelopen op een vroege miskraam met 8weken helaas in oktober(we hadden het toen gedaan met behulp van ovu testen omdat ik het wel tijd vond eigenlijk haha) Maar daarna hebben we het maar laten komen als de tijd er rijp voor was en hoppa eind december was ik alweer zwanger ondanks mijn onregelmatige cyclus die ik toen had vanwege de miskraam, nu dus ondurtussen al 18weken zwanger! Het beste kan je er dus gewoon niet mee bezig zijn dus vertrouw maar op deze zwangerschap dat het goed zit, hoogst waarschijnlijk was je lichaam er de vorige keer nog niet klaar voor.
Dankjewel voor je berichtje, deze zwangerschap voelt nu al heel anders dan de vorige keer. Toen had ik gelijk al overal last van maar ook vanaf het begin de angst dat het mis ging. Ik denk dat ik het aangevoeld heb. Nu heb ik eigenlijk nergens last van, alleen vroeg wakker en snel moe. Maar het is alsof er een soort rust over mij zit. Het klinkt heel raar en is lastig uit te leggen maar het voelt goed. Vervelend dat jullie ook een miskraam hebben moeten meemaken maar wat fijn dat je nu al bijna op de helft zit!
Bij mij voelde het idd ook anders, Toen het fout zat had ik alleen de week dat ik ongesteld had moeten worden wat krampjes. Nou had ik dat een aantal weken langer en voelde het beter, maar ik moet je zeggen het blijft spannend hoor.. Heb de afgelopen week ook weer van die krampjes gehad waar door ik dacht nee he het zal toch niet? maar alles is nog goed met de kleine
Gelukkig maar! Ja je bent toch alerter nu, maar dat is ook niet verkeerd denk ik. Ik wil er wel voor waken dat ik niet té alert ga worden. Heb je ook eerder een echo gehad deze keer? Bij mij hadden ze het er de vorige keer over dat ik bij een volgende zwangerschap de echo al wat eerder dan 8 weken zou kunnen krijgen.
Dankjewel allemaal! Jullie ook gefeliciteerd! @nono: 15 mei je echo zie ik, dat is al snel! Ik wil ook... haha. Maandag ga ik gelijk even bellen.