Totaal niet verwacht maar ook ik ben zwanger !! Mijn vriend was in principe onvruchtbaar (chemo). Dat klopt dus niet want ik ben zwanger . Uit onderzoek is gebleken dat er enig leven in zijn zaad zit maar dat de kans dat je daar van zwanger raakt is nihil..... Een echt wondertje dus !! Heel blij dat we op de natuurlijke weg zwanger zijn geraakt. Maandag naar de verloskundige , ik ben benieuwd ..
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Met recht nu al een wondertje! Wij weten sinds een week dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Zo'n onwerkelijk gevoel nog! Ik ben drie jaar geleden gestopt met de pil. Ondanks dat er uit onderzoeken geen oorzaak werd gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap, werd ik toch maar niet zwanger. Een week na onze laatste afspraak in het ziekenhuis waarbij we de vervolgstap hebben besproken, bleek ik zwanger te zijn. Ben zo ontzettend blij en wil het van de daken schreeuwen, maar we wachten nog even af zodat we ook zeker weten dat het hartje klopt. Heb je al een afspraak voor de eerste echo? Wij mogen volgende week naar het ziekenhuis voor een echo. Hopelijk worden we dan een beetje gerust gesteld. Ben op dat moment dan 6 weken zwanger. Geniet ervan!
Bedankt voor je reactie , jij ook gefeliciteerd !! Super dat het gelukt is !! Wij mogen maandag naar de verloskundige. Spannend allemaal !! Buiten mijn beste vrienden weet niemand hier ook nog van de zwangerschap. Ik wil maandag even afwachten. Maar dat stil zijn valt inderdaad tegen . Ik wil het ook wel van de daken schreeuwen !