Goedemiddag beste lezers, Mijn vriendin en ik willen graag een kindje, zij is vandaag 30 geworden en ik ben 29.Afgelopen dinsdag(dus 5 dagen geleden) zou ze ongesteld moeten worden..dit is niet gebeurd. Nu hebben we vandaag een test gedaan van de trekpleister( 2 voor 5 euro) hier verschenen direct 2 streepjes. Volgens mijn vriendin is ze echt zwanger maar ik wil altijd alles zeker weten. Nu is mijn vraag.. Is het reden voor een extra feestje of moeten we nog 3 a 4 weken wachten en nog een test doen?? Alvast bedankt voor de reacties!!
nou of er 1 of 2 testen gedaan worden positief is positief hoor ! dat is heus niet nodig ! wat je wel kan doen is wel heel erg leuk is een claer bleu digital met conceptie indicator ze zijn wel prijzig ronde de 15 euro maar daar staan het in woorden (of een plusje )en ook hoelang geleden de bevruchting heeft plaats gevonden
ik zeg zwanger!.. je hoeft niet perse een nieuwe test te doen.. al vind ik zelf altijd als kers op de taart de clear blue test met indicator erg handig.. die verteld dan ook hoe ver je vriendin is.. let wel op dat je in de blijsluiter moet lezen.. want wat er op het schermpje staat moet je dan nog 1 a 2 weken bijrekenen.. geniet ervan saampjes en gefeliciteerd!
oh en ook niet geheel onbelangrijk.. na 24 uur verdwijnt de tekst op de test.. dus mochten jullie het willen gebruiken voor in een fotoalbum.. wel even een fotootje ervan maken