25 maart heb ik een miskraam gehad nadat ik een Ma had, ik was toen 11 weken zwanger. op 25 juni en op 26 juni getest en ik ben weer Zwanger !! voelde het alwel hoor maar durfde het nog niet te geloven ben alleen wat sneller moe en heb af en toe wat steekjes bij mn linkerheup, net als de vorige keer verder voel ik me prima. Hopenlijk blijft het deze keer goed gaan, durf alleen nog niet zo goed blij te zijn.. eerst maar eens een echo zien met 7 weken.
Gefeliciteerd! Ik herken je zorgen! Ik ben ook direct wee rzwanger geworden naar mijn miskraam. Dat is wel jammer, zo 'onbekommerd' als de 1e keer kun je dan niet mee zijn. Maar de kans op een gezonde zwangerschap is 1000 maal hoger, dus probeer te genieten
Dankjewel vd felicitatie het is niet zo dat ik me er heel druk om maak hoor maar je weet idd nu wel dat het fout Kan gaan.. Heb wel een nieuwe zwangerschapsagenda besteld als ''cadeautje'' voor ons.
hey Ellepel, dankjewel hoor ! verdrietig dat je ook een MA hebt mee moeten maken was dat van mij ook.. Hopenlijk voel je je weer goed en mag je ook snel weer zwanger worden.
Gefeliciteerd!! Probeer vertrouwen te hebben! Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt in februari en het mezelf deze keer tot 12 weken onnodig moeilijk gemaakt. Dacht bij ieder pijntje: ohh nee gaan we weer... Gelukkig is dat niet het geval geweest En waren de echo's gewoon goed. Probeer er lekker van te genieten!! (Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) Liefs Pimkey
Gefeliciteerd!! Ik heb eind februari een curritage gehad en ben nu ook weer net zwanger. Dus ik begrijp helemaal hoe spannend het is!