Ik weet sinds deze week dat ik zwanger ben en dit zal de 4e week zijn. Ik ben blij, maar ook heel erg onzeker. Ik namelijk steeds zo'n ongesteldheidsgevoel, zodat ik steeds denk dat ik ongesteld ga worden. Is dit normaal en herkent iemand dit?
Ten eerste gefeliciteerd, ik herken het maar al te goed. Had regelmatig het gevoel dat er wat lekte, maar bleek niet het gevoel, bij mij is het vanzelf verdwenen.
Hoi meid,Gefeliciteerd! En het is normaal hoor! Ik had het bij mijn zwangerschap van mijn dochtertje ook.. er gaat van alles werken in je baarmoeder Geniet er lekker van meid!
Gefeliciteerd. Ik herken dat gevoel. Het is het groeien van de baarmoeder. Er is al heel wat in je lichaam gaande.
Nou dit is voor mij ook heel herkenbaar hoor! Dat gevoel blijft ook nog wel even (bij tenminste). En van harte gefeliciteerd! Liefs
Gefeliciteerd!! Herkenbaar hoor...heb ook af en toe krampen en voel van alles...dan ga ik ook snel naar de wc maar ben toch echt zwanger... Is ook een wondertje he?
Hier ook hoor! Veel ongikrampen gehad maar toch echt zwanger (ook al voelt het nog niet zo). Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook heel erg, verdwijnt vanzelf. Enne; gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd meid! Maak je niet teveel zorgen erover. Volgens mij hoort het er gewoon bij. Ik had het ook, heel erg! In week 5 en week 6. Dat ik soms echt eventjes stil moest zitten van de pijn, maar gelukkig ben ik gwn nog zwanger!
Hoi hoi allemaal ik kom ook even op dit forum binnenvallen. heb namelijk ook soms giga krampjes ben nu 5 weken zwanger... maar ik ben ook elke ochtend misselijk en na het eten. maar ik ben soms zo bang voor een miskraam na elk toilet bezoekje controleer ik het toiletpapiertje of ik niet toevallig bloed... pff vermoeiend hoor nu dat ik zo vaak moet haha en ik heb sinds gisteren ongelovelijke pijnlijke borsten en tepels kan mn bh's niet aan en geen strakke truitjes herkend iemand dit probleem? het is nu toch nog veelste vroeg voor een zwangerschapsbh?? groetjes, Tessa ps. iedereen die zwanger is proficiat!!!