Hoera ook ik ben zwanger, Ik was laatst heel vreemd ongesteld, 2 dagen bloed verlies gehad, test gedaan was negatief, bloedtest gedaan zeiden ze dat er minder als 2 hcg ofzoiets was dus negatief volgens dokter, vorige week test gedaan en positief ! volgende dag naar de dokter gegaan en daar ook nog eens getest en weer positief Hoop dat nu alles goed gaat heb in oktober 2007 helaas een mk gehad
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop ook dat alles goed mag gaan deze keer voor jou
dankje ik ben wel ontzettend zenuwachtig, moet dadelijk bellen voor een afspraak te maken bij de gynaecoloog voor een termijn echo . Hoop dat ik gauw terecht kan want nu is het wat onduidelijk hoelang ik nu zwanger ben, ps weet iemand trouwens wat dat is, heb al een paar daagjes een beetje een gek gevoel soms in mijn buik, het is geen buikpijn of kramp ofzo en het doet ook niet echt pijn maar het voelt zo'n beetje trekkerig, weet iemand wat dat is ? en moet ik mij hier zorgen om maken ?
Gefeliciteerd....... maar voor die trekkingen of je geen zorgen te maken want dat heb ik ook soms wel. Het lijkt net als of je ongi moet worden vindt ik........ Veel plezier met bellen en hoever denk je zelf dat je bent eigenlijk. En maak je niet te veel zorgen...... Dikke kuzz milou
Hoi tinker Ik heb volgende week maandag een afspraak voor een termijn echo, gelukkig gaat mijn vriend mee ! Ik schat zelf ongeveer 6 a 7 weken ongeveer, maarja helemaal zeker weet ik het niet, ben 10 maart voor het laatst ongesteld geweest maar dat was heel erg licht, toen had ik test gedaan maar die was negatief, vorige week weer een test gedaan maar toen was hij positief, dus ja ik schat 6 a 7 weken Weet iemand eigenlijk ook hoe zo'n termijn echo gaat ? En krijg je dan ook bewijs mee enz ?