heb me weer laten foppen. Bij de eerste was mijn innestelingsbloeding op precies de dag dat mijn ongesteldheid zou moeten beginnen, hield 6 dagen aan en was rood. Nu, op precies de dag dat ik ongesteld moest worden licht bruin verlies, maar slechts een dag. En ik dacht niet eens aan een zwangerschap. Ik heb namelijk geen enkele klacht. Niets. Toch vanochtend getest, en.... een streepje. Nog niet knallend donker, maar duidelijk aanwezig. Zwanger!
Gefeliciteerd!!! Ik heb ook geen klachten dus denk dat het niet raak zal zijn... maar als je dit leest krijg je toch weer hoop.. (al heb ik helemaal geen bloeding of bruinverlies ofzo)
Hallo meiden, Afgelopen dinsdag heb ik 2 x positief getetst. Sinds gisteren heb ik menstruatiepijn en bloedverlies. Gisteren ook een echo gehad omdat mijn verloskundige zich toch zorge maakte. Daar was verder nog niets op te zien, daar ik een kleine 5 weken pas zwanger ben. Gisteren avond was de buikpijn over en het bloedverlies ook. Helaas is het vanochtend weer begonnen... Nu denken ze dat het een innesteling is maar ik maak me toch zorgen.. Heeft iemand dit nog meer zo meegemaakt? Groetjes Joyce