Ik kan nog niet goed bevatten dat ik in dit gedeelte een berichtje kan plaatsen, maar doe het lekker toch al eeeindelijk, vanmiddag positief getest, 15dpo, na de 5e IUI en na 2,5jaar proberen in ronde 33! Totaal in shock en nog moeilijk te bevatten Maandag nog negatief getest, vanmiddag nog niet ongesteld, dus toch nog maar een test gedaan, met een minimaal middag plasje (ik had net 5min daarvoor geplast)
Wat heerlijk zeg!!! Na zo'n lange weg eindelijk een positieve test in handen. Geniet van deze geweldige tijd en ik hoop dat jullie zwangerschap voorspoedig verloopt, Gefeliciteerd!!
Wow, na zo'n enorm lange weg...gefeliciteeeerd!! Ik wens je een hele voorspoedige zs toe en een blakend gezond beebje!
Gefeliciteerd! Zo onwerkelijk he? Hier ook na heel lang wachten eindelijk zover! Geniet ervan en ik hoop op een prachtige zwangerschap voor jullie!
Brenda, Mamatobe, KleineM, Lauren, Beeb, Sas, JacQie, Holadiee, dank jullie wel, jullie ook gefeliciteerd! Liana, Adriana, dank jullie wel, hopelijk mogen we jullie ook gauw feliciteren! Katenhond, Bigmiracle, dank jullie wel! Cindy, dank je wel, succes met de laatste loodjes Miffy, dank je, jij ook gefeliciteerd, bijzonder hé!
Jaaaaaaaa!! Ook even hier: Van harte gefeliciteerd! Eindelijk. Het is je zo gegund!! Ik wens je een heerlijke zwangerschap en een prachtig gezond kindje! X Emma