Hoi Allemaal . Ik heb gister 2 testen gedaan. Bij de eerste test kreeg ik een hele vage streep die bijna niet te zien was. En na een half uur verdween die streep helemaal. Toen nog maar een test gedaan kreeg ik weer een vage streep. En die vervaagde ook. Maar die streep kan ik nu nog wel een beetje zien. Ik weet ook niet meer precies waneer mijn laatste menstruatie is geweest. Toen ik zwanger was van de eerste kreeg ik meteen een hele duidelijke streep. Dus nu weet ik het echt niet. Ik ga morgen nog maar eens testen denk ik . Ik had ook de huisarts gebelt en die zei een streep is een streep. Maar ik kan het nog niet geloven. xxx kim
Meid als ik jou was zou ik over een paar dagen 2 of 3 nog een keer testen. Ik denk dat je wel zwanger bent maar dat je hsg te laag is. Alvast voorzichtig een felicitatie
hey meissie ik dnek dat je wel zwanger bent hoor want ik had ook vaag streepje en de dokter zei streep is streep maar idd misschiendat je nog weinig hormonen hebt dan is hij minder goed maar ik zou zeggen doe het over 2 a 3 dagen nog een keer. succes en ik durf wel proficiat te zeggen.
Thanks. Ik kon niet wachten tot morgen en heb er net nog een gedaan. En ik had nu dus wel een dikke streep. Oh ben hier echt super blij mee. Vind het alleen vreemd dat het gister zo wazig was. xxx kim
Nopu meis,superr! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet van je kleine wondertje in je buik... LIefs Dais.. -x-
thanks allemaal. Ik heb aanstaande woensdag al een echo om te kijken hoever ik ben. Want dat weet ik namelijk echt niet. Spannend. liefs kim