Ik heb mijn eerste echo gehad. Gelukkig klopte het hartje deze keer wel, maar ben wel minder ver dan ik dacht, 6 weken en 4 dagen. Heeft iemand dat ook gehad, dat het scheelde met de berekeningen, want ik ben toch wel een beetje ongerust.
Pas hem nog niet aan denk ik, wacht even af tot de volgende controle, want dan zouden ze pas een datum geven die klopt, dus ik hoop nog steeds dat ze er gewoon iets naast zitten.
Dag Lin, Ik denk dat je een 'late' eiersprong heb gehad. dat hoeft niet zorgelijk te zijn hoor! Bij mijn eerste echo, bleek ik 4 dagen verder te zijn. Ik had altijd een regelmatige menstruatie, dus vond het ook vreemd. Maar de gyn vertelde mij dus, dat ik een vroege eiersprong heb gehad. De banner gaat volgens mij uit van een gemiddelde eiersprong op de 14e dag.. Dus vandaar dat verschil...
Oh ja, En je banner hoef je volgens mij niet aan te passen hoor. Bij mij vonden ze het verschil niet te groot en heb het zo gehouden..
Wil iemand van de modators dit onderwerp even sluiten? Ik wil het toch even aan de verloskundige vragen.