Hoi allemaal, Ik ben weer zwanger . Ik kan het nauwelijks geloven en ben superblij, maar tegelijkertijd ook enigzins een dubbel gevoel heb ik erbij. Vorig jaar ben ik gecurreteerd omdat ik een mola zwangerschap had, dus er zit een kans van 10% in dat ik die weer zal krijgen. Maar het hield me niet tegen, dus nu is het fingers crossed en hopen. Super zeg! Dat gevoel is nu nog heel onwerkelijk zeg. Kus muis
Bedankt voor alle felicitaties! Ik ben er zelf ok superblij mee. Het is zo onwerkelijk, maar ik herken het gevoel wel. Ik heb vannacht zo veel gedroomd en daardoor slecht geslapen. Ik ben er om 6uur al uit gegaan, maar m 8 uur lekker teruggekropen. Ook begin ik mijn borsten te voelen. Nu mijn mond nog kunnen houden. Ik had echt besloten om het dit keer tege heel weinig mensen te zeggen, maar dat wrdt best moeilijk, zo met de feestdagen in het vooruitzicht. Ik lust namelijk graag een wijntje en er staan 3 kerstdiners voor de deur en een ou en nieuwfeest Ik denk dat ik ga liegen en zeg dat ik aan de antibiotica zit vanwege een blaasontsteking? iK WEET HET ANDERS OOK NIET. Fijne dag allemaal! Kus muis
Bedankt voor alle felicitaties! Ik ben er zelf ok superblij mee. Het is zo onwerkelijk, maar ik herken het gevoel wel. Ik heb vannacht zo veel gedroomd en daardoor slecht geslapen. Ik ben er om 6uur al uit gegaan, maar m 8 uur lekker teruggekropen. Ook begin ik mijn borsten te voelen. Nu mijn mond nog kunnen houden. Ik had echt besloten om het dit keer tege heel weinig mensen te zeggen, maar dat wrdt best moeilijk, zo met de feestdagen in het vooruitzicht. Ik lust namelijk graag een wijntje en er staan 3 kerstdiners voor de deur en een ou en nieuwfeest Ik denk dat ik ga liegen en zeg dat ik aan de antibiotica zit vanwege een blaasontsteking? iK WEET HET ANDERS OOK NIET. Fijne dag allemaal! Kus muis
proficiat! en ja, is moeilijk hè, met die feestdagen.. wij gaan 't met kerstmis wel vertellen, maar hebben deze avond en morgen al feestdiners op 't programma staan.. weet niet wat we te eten gaan krijgen, dus vind 't ook best moeilijk.. ik eet dus echt geen vlees meer als 't niet goed gebakken is hè.. geniet er in ieder geval van!