Hallo Dames, ook ik ben zwanger! Ik denk op het moment 6 a 7 weken, hoe lang precies moet uit de echo van vrijdag blijken... Ik ben 20 en het is dan ook m'n eerste kindje.. dus vind t alemaal heel spannend en ook wel een beetje eng... Groetjes, Cossy
gefeliciteerd he? geniet er lekker van. spannend he, toch proberen van het positieve uit te gaan doe ik nu ook. liefs kim
Bedankt voor de lieve reacties! Ik lees net het stukje over zwanger worden...toch een heel karwei voor sommigen... Ik moet bekennen dat het bij mij een verrassing was, de zwangerschap! Ik slikte gewoon de pil, en het ging ook een tijdje niet erg goed met mijn vriend, waardor we zelden intiem waren... De dokter noemde het 'haast de onbevlekte ontvangtenis' hahaha... Maar inmiddels ben ik aan het idee gewend en ben ik er hartstikke blij mee! Vrijdag echo, hopen dat ales goed is!
Zooo ik kom net terug van de echo! Ik ben nu 6 weken zwanger volgens de verloskundige, en het hartje klopt al! Ooooh ik ben zo gelukkig!
Zo, ik heb de blijde boodschap gisteravond tegen mijn ouders verteld. Vond het wel een mooi moment, zo na de echo. Mijn ouders waren niet meteen enthousiast (lees: vielen bijna flauw), maar nadat ze een beetje aan het idee waren gewend vonden ze het toch leuk! Nu kan ik er tenminste gewoon over praten en heb ik niet continu het idee dat ik met een geheim loop! Ben overigens uitgeteld 2 dagen voor de verjaardag van mijn vriend... Dus misschien een verjaardagscadeautje!