jij ook gefelicitterd sanyi al deze berichten geven mij ook hoop. pfff ik moet helaas 10 dagen wachten. ik heb deze maand ook teunisbloemolie ingenomen. ik ben benieuwd.
Dank je! Verschrikkelijk he dat wachten. Ik had niet getest omdat ik dacht zwanger te zijn, maar juist om mezelf te bewijzen dat het weer niet zou zijn. Stond ik ff mooi te kijken. Ik gebruik druppeltjes die ik van een homeopathische arts heb gekregen. Wie weet heeft dat geholpen. Succes met wachten!
dank je! wat voor druppels had je? ook teunisbloemolie? ik ben ook bij een natuurarts geweest. ze zei dat het geen kwaad kan. goed voor je zei ze.
Dat is kalium jodide en alchemilla 1 comp, dat laatste is een mix van allerlei planten. Ik heb via een phytoptherapie praktijk van dhr lamers. Voor het eerst gebruikt 3 dagen na mijn ei. Misschien toeval dat ik dit gebruik en zwanger ben, maar dat zal je nooit weten. Dit zorgt ervoor dat je hormoonhuishouding optimaal is .
Beetje hetzelfde als mij dus spannende tijden voor ons he ik ben de 5e uitgerekend..tenminste volgens mij berekeningen dan haha. Maar als je nu al een positieve test hebt meid is dat wel een goed teken...die van mij waren ook dik positief!
Ik dacht ook trouwens ook dat ik niet zwanger zou zijn...dat t toch weer niet raak was. Ik durfde er trouwens ook niet op te hopen eerlijk gezegd..was ook erg bang voor de test. Dus stond ook mooi met een open mond te kijken
Verschrikkelijk spannend. Ik heb de 17e mijn eerste echo. Volgens mijn berekening ik de 8e, maar we merken straks wel wanneer precies!
Zie dat er al een is http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/480248-augustus-2014-uitgerekend.html
hoi hoi, ik wilde geen nieuwe topic openen. ik heb vanochtend pozitif getest. dus hele speciale sinterklaaskado gekregen. hoopelijk word ik ook augustus mama