na 2 zeer lange cyclussen die beeindigd zijn met primolut, ben ik nu voor t eerst na 30 dagen uit mezelf ongesteld geworden! yes yes, de buikpijn neem ik maar op de koop toe.... gr van een blije bengel
Fijn he? Dat de rode duivels toch zijn gekomen, nu maar op naar de volgende ronde! Suc-6 Liefs Miranda
Gelukkig maar. ZO zie je maar dat je best op je lichaam kunt vertrouwen. Het heeft wat tijd gekost. Maar fijn hoor voor je. Knuf kit
leuk om al die berichtjes te ontvangen ennuh elvira idd nu wachten op het super ei, ennuh er is heel wat gependeld voor me..k ben benieuwd of de pendelaars daarin gelijk krijgen..hoop natuurlijk van YES gr Bengel hihi mijn dag kan gewoon niet meer stuk, door simpel ongi te worden hahahahahaha
Ha die bengel, Ik vind het helemaal super voor je dat je nu zelf ongesteld ben geworden! Nu hoop ik dat je snel een positieve test in handen hebt (het liefst de volgende ronde). Veel liefs van Senna
Hoi Bengel en dames, mag ik je iets vragen, hoe lang heeft het geduurd voordat je vanzelf ongesteld werd?? Ik ben laatst in januari voor het laatst ongesteld geweest en daarna niet meer...in december ben ik gestopt met de pil na 5 jaar gebruik... ik probeer zwanger te raken maar helaas weet ik niet eens wanneer ik ongesteld wordt en wanneer ik vruchtbaar ben,...heeeeeelllll frusterend!!!
ik zou even naar de HH gaan als je sinds januari niet meer ongesteld bent geweest hoor!! dat is wel erg lang
hoi laila dit is dus de 1e keer dat ik uit mezelf ongi geworden ben, ronde 1 en 2 zijn beeindigd met primolut, een hormoonkuur. ronde 1 duure 70 dagen ronde 2 duurde 45 dagen...en omdat ik zo;n last had van hormoontjes heb ik die kuur gekregen vna de dokter... ennuh..heerlijk nu joh..buikpijn is nog niet weg, maar t vloeien is een stuk minder dan met de pil of primolut...geen lekkage gevaren voor mij dus!! I FEEL GOOD gr bengel