Joleijn heeft haar gemeentepasje al :-)

Discussie in 'Geboren' gestart door WenT, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    6 Daagjes vóór de uitgerekende datum meldde onze kleine Joleijn zich al.

Weeën begonnen rond 2:00 's nachts op 18 Februari en 's avonds om 19:54 is ze uiteindelijk geboren.

De bevalling is een beetje een traumatische ervaring geweest, die ik nog moet gaan verwerken... (Een tweede keer hoeft voor mij echt niet meer...).
    Maar het resultaat is in ieder geval schitterend :D

Prachtige bos lang donker haar (ècht véél), donkerblauwe ogen (ze worden al wat lichter nu) en mooie lange benen net als haar vader :D

Leuk detail: 4 dagen later arriveerde er twee brieven van de gemeente... Eentje met het BSN nummer van Joleijn en eentje, geadresseerd aan Joleijn zelf, met haar gemeentepasje... Is handig... kan ze mee naar de stort als ze spullen wil weggooien enzo... :)

2. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Proficiat met je dochter....en wat de 2e betreft, dat riep ik toen ook omdat ik een trauma aan de bevalling had overgehouden...heeft 2 jaar geduurt, en over een week of 5 komt ons 2e wondertje!
    Geniet er van meid...en succes met verwerken...

3. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Hoi Ramoontje,

Bedankt voor je leuke reactie :)
    We gaan er zeker van genieten... al is het nu wel een beetje afzien met het dag- en nachtritme (omdat dat er nog niet is :( ). Maar het is een wonderlijke ervaring :D

Ik ga absoluut voor je duimen dat de tweede bevalling een makkie wordt dan !

Grtjs,
    WenT

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Hay went,

ik vond het zelf ook fijn dat er mensen waren die me begrepen naar de bevalling!dus toen ik je verhaaltje las moest ik ff reageeren.En idd ik hoop zelf ook dat de bevalling nu wat beter af gaat als de 1e....En zeker je krijgt er iets heel moois voor terug!de pijn is weg maar zeker niet vergeten!

Zou zeggen geniet van jullie meisje, en de dag en nachtritme komt ook goed, al duurt het soms voor je gevoel lang,maar het went!hihihi...

thanx voor het duimen! ;)

grts Ramona

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd.

6. Caruli