Eindelijk het is zover ik ben zwanger! ongeloofelijk ik kan het niet geloven, we hebben zondag een gewone test gedaan en na 10 min. verscheen daar een heel licht streepje en nu vandaag , zonet een digitale test gedaan en het is gewoon zo! het stond er met koeieletters! zwanger! Ik ben er helemaal zenuwachtig van. Nu is het gewoon zover. Ik ga gauw naar m'n mannetje lekker genieten! kussie Pooh ff de calculater gebruikt en ik denk dat ik dan 30 januari uitgerekend ben!
Wow man wat een lieve reacties allemaal! dit had ik nooit verwacht. Jullie kennen me niet eens en ik ken jullie niet, maar we zitten natuurlijk allemaal in hetzelfde schuitje! Nou hartelijk bedankt allemaal en ik moet eerlijk zeggen, ondanks dat jullie allemaal zo lief zijn, heb ik nog helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Zo nu en dan wel, ik ben moe, en zo nu en dan wat menstruatie pijn... maar dat heb je wel vaker natuurlijk. Hoe gaat het met jullie?
Wow man wat een lieve reacties allemaal! dit had ik nooit verwacht. Jullie kennen me niet eens en ik ken jullie niet, maar we zitten natuurlijk allemaal in hetzelfde schuitje! Nou hartelijk bedankt allemaal en ik moet eerlijk zeggen, ondanks dat jullie allemaal zo lief zijn, heb ik nog helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Zo nu en dan wel, ik ben moe, en zo nu en dan wat menstruatie pijn... maar dat heb je wel vaker natuurlijk. Hoe gaat het met jullie?