Ik heb gistermorgen getest en ik ben gewoon keihard zwanger !!! Hoe vind je nu zoiets, in mijn hoofd alhelemaal klaar voor de IVF start,en nu dacht ik ach laat ik vandaag (dag 36, vorige mnd ook 35 dgn en toen ongesteld) maar eens voor de gein testen, ik heb toch nog van die 2 voor 5,-testen liggen...en tadaa !! Voor de zekerheid nog even een test van Clearblue gedaan en ook daar zonder twijfel. Ik kan het eigenlijk nauwelijks geloven, mijn man ook niet, heel apart ! Kan niet wachten om maandag onze fert. arts die we hebben voor de IVF behandelingen, te gaan bellen met het goede nieuws. Nu op naar de eerste echo ! Liefs Hope76
Wauw wat fijn!!!! Gefeliciteerd!!! Op naar de eerste echo met een kloppend hartje! Het is iedereen gegund, maar jullie extra omdat het al zo lang heeft moeten duren!
Gefeliciteerd meid!!! Nu lekker gaan genieten. Ik zie dat je even "ver" bent als mij. ook een september mama dus. groetjes sannie
gefeliciteerd! Super dat je voor de ivf nog zwanger bent geraakt! Geniet ervan en een goede zwangerschap gewenst.