Niet te geloven maar na 14 maanden modderen en 1 maand clomid mag ik mij ook komen melden. Ik ben zwanger. Ik heb pas 5 dagen na mijn nod getest met avond urine en hij knalde eruit. Het is nog heel erg onwerkelijk en ook best wel een beetje eng maar ik ben wel heel heel heel erg blij. Ik heb de 20 een echo bij de gyn en dan de 26e mijn eerste afspraak bij de verloskundige.
Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat het eindelijk raak is!!! Hoop op een voorspoedige zwangerschap!!! Geniet ervan!!
Gefeliciteerd en hopelijk kan je de angst snel een beetje loslaten en heerlijk gaan genieten van die wondertje!
bedankt allemaal voor jullie reacies. Dat buikje dat gaat groeien lijkt mij niet zo erg. Ik heb nu al geen slanke lijn dus die buik kan er ook gewoon bij. Ik kan niet wachten.
Ik durf het ook nog niet op te schrijven maar heb net een test gedaan en ben zwanger... Was een digitale van CB???? deze zijn betrouwbaar toch??? Heb nu alleen geen idee hoe ver ik ben. Maar ben zo happy
Liesheems ik denk dat die betrouwbaar is. Neem de eerste dag van je ongesteldheid en dat is de eerste dag en dan verder tellen. Je hebt ook digitale van ch met tijd indicatie die is best handig.
helaas moet ik hier neerzetten dat ik bezig ben een miskraam te krijgen. Zondag een echo gehad en er was geen hardje meer te zien nu maar wachten tot het eruit komt.