wauw opnieuw zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door kolleke81, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kolleke81

kolleke81 Lid

12 feb 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 15maanden moeten oefenen voor ons eerste meisje, en hadden ons voorgenomen de natuur zijn werk te laten doen voor een tweede, het mocht, maar we hadden het nu nog niet verwacht!
    Ik sukkelde al een drietal weken met ongelooflijke vermoeidheid, misselijkheid (niet spugen gelukkig) en wilde vandaag mijn bloed laten nakijken! De arts wilde zs test doen, ik zei van ach, dat is toch niks.. ik had immers twee weken geleden nog een inwendige echo ter controle gekregen bij de gynaecoloog!
    Wat blijkt nu??? ik was toen dus al zwanger! Ik ben nu zes weekjes ver en besef het allemaal nog niet zo precies...
    wauw! weer zo'n wondertje!!!!

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

gefeliciteerd meid ! geniet ervan !
    groetjes

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat een supermooi nieuws! Gefeliciteerd!

4. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    Gefeliciteerd! Geniet ervan!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    proficiat

7. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wat leuk gefeliciteerd!
    Ook wij zijn er een paar dagen geleden achter gekomen dat we zwanger zijn van een tweede wonder! Echt zo geweldig!
    Moet zeggen dat ook ik het bijna niet kan geloven, heb nu al verschillende tests gedaan (was er al veel te vroeg mee begonnen), en heb nu een paar tests liggen die een lichte maar duidelijke streep geven..
    Ben van m'n eerste zwangerschap een vette streep gewend , maar was ook later met testen toen..
    Maar moet zeggen dat het me wel onzeker maakt!
    Hopelijk gaat het allemaal goed!
    We kunnen niet meer doen dan dat!:)

Ik wens je iig een fijne zwangerschap!

8. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    gefeliciteerd

9. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden, het is het mooiste wat je kan overkomen.
    Of ik ooit een tweede zou willen(kunnen krijgen) weet ik niet.
    Ik heb twee keer een MK gehad en heeft heel wat bij me gedaan. En toen toch zwanger geraakt en een geweldige mooie en gezonde dochter. En daar zijn we heel blij en gelukkig mee, maar gewoon de angst dat het of mis gaat of dat er met het kindje iets zou zijn dat zou ik niet durven. Maar het zwanger zijn vond ik werkelijk geweldig en heb ondanks een hele hoge bloeddruk(wekelijkse controle zk) een super fijne zwangerschap gehad. En de bevalling was heftig maar kijk er niet vervelend op terug, mooie ervaring en fijn die ruggeprik.

Gr Belly

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Super gefeliciteerd

11. kolleke81

kolleke81 Lid

12 feb 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    thx iedereen! Ja we zijn er wel blij mee, tzal hier volgend jaar wel een drukke boel worden denk ik :eek:) maarja dat is gezellige drukte he :)
    hier ook met momenten nog twijfel hoor, gewoon omdat we ons er echt niet aan hadden verwacht, en omdat ik op 27mei nog negatief testte (moest toen heelkundige ingreep krijgen met zware verdoving) en nu zou ik ineens al zes zeven weken ver zijn ? Ik heb alleszins een hcg van 30000, wat zou overeenkomen met zes à zeven weken zs, maar ik ga dinsdag terug, gaan ze nog eens bloed prikken voor te kijken hoeveel er is bijgekomen in tussentijd! Ik ben eens benieuwd!!!
    Ze waren hier al aan't grappen dat het mss een tweeling was, maar we hebben geen van beiden tweelingen in de familie dus ja :)

12. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw!! :D Gefeliciteerd!!!

13. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    super!
    gefeliciteerd!!

14. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    gefeliciteerd, een wondertje!! geniet ervan!

Deel Deze Pagina