He meiden, Ik ben een tijdje weg geweest ivm een missed aborton in februari, moest ff bijkomen. Heb toen meerder testen gedaan en geeneen was positief alleen bleef de wel uit. Dus toen toch zwanger, maar bleek niks in te zitten wrs vanaf het begin al niet. Maar nu, heb ik getest met clear bleu en ik had nog maar net geplast en hij gaf het kruisje al aan.Voel me ook heel erg anders dan de vorige keer, veel lekkerder. Nu hopen dat het blijft!!!!!!!!! Ben stiekem toch wel een beetje bang dat het misgaat!! Wie heeft hier ervaring mee? liefs tiets
Gefeliciteerd meid helemaal super! Had je uiteindelijk wel een positieve test in Feb? En wanneer werd je ongesteld? Ik heb nu een beetje hetzelfde denk ik, na 12 dagen pas een positieve test. Heb zelf wel t gevoel zwanger te zijn (ben ik ook al 2x geweest dus dan herken je wel dingen) maar ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal omdat ik nu ook zo'n rare start heb!
Gefeliciteerd Tiets. Ik ben voor je aan het duimen dat het goed blijft gaan. Geniet er maar lekker van je zwangerschap
Gefeliciteerd met je zwangerschap en je bent niet alleen hoor met onzekerheden! Ik heb ook enorm schrik dat er iets fout gaat lopen, maar ik denk dat we moeten proberen daar niet zo veel aan te denken! Makkelijk gezegd hé??? Geniet er maar van!!
He Suus, Mijn bleef uit dus had ik een test gekocht, die gedaan en ik was niet zwanger! Paar dagen later nog niet , dus weer testen gekocht en weer allebei negatief. Toen heb ik via m'n moeder een test gekregen die ze in het ziekenhuis gebruiken en die reageert op zelfs het kleinste beetje hcg in je lichaam en die teste positief. Dus wij blij, maar toch voelde ik me niet heel geweldig, had toch wel veel buikpijn en krampen die je bij een ongi ook hebt maar goed toen voor een echo bij bijna 8 weken en bleek dat er niks in zat. Wrs vanaf het begin was het vruchtzakje al leeg. Ik heb nu al twee testen heb gedaan en die geven direct positief aan. En ik voel me nu duielijk anders dan de vorige keer. Geen buikpijn, af en toe beetje misselijk, gevoelige borsten en moe uiteraard. Dus hoop dat dit een goed teken is. Dus op zich, als jij 12 dagen later wel positief test kan het heel goed zijn dat je wel gewoon zwanger bent, ook omdat jij je ook zo voelt. En bij mij wilde de gewone thuistesten helemaal niet. Veel sterkte meid en we houden elkaar op de hoogte. liefs tiets Ps: Ik duim voor je!!!!!