Hallo meiden, In de periode dat ik net gestopt was met de pil werd ik niet ongesteld, van de dokter menstruatieopwekkers gekregen maar ook deze konden er niet voor zorgen dat ik een regelmatige cyclus had. Uiteindelijk naar de gyn, bij de tweede kuur clomid was er geen groot eitje te zien, mijn progesteronwaarde was veel te laag dus ik dacht weinig kans. Ik was weer over tijd, ik had nog geen cyclus gehad van minder dan 45 dagen dus ik vond dit niet vreemd. Ik had nu weinig zin om nog zo lang te wachten (ik wachtte immers al lang genoeg) en ik vroeg het ziekenhuis om menstruatieopwekkers. Deze zou ik na een week krijgen na een zwangerschapstest. Na een week doe ik een test in de veronderstelling dat deze toch negatief zou zijn. Ik de test op tafel gelegd en ik ben lekker naar boven gegaan, even later kom ik naar beneden en mijn oog valt op de zwangerschapstest (hij zag er nu anders uit) . ZWANGER, ik zat helemaal te shaken! Ik kan het nu nog amper geloven, 13 november heb ik bij de gyn een afspraak voor een echo. Groetjes Senna
gefeliciteerd meissie! wat een maand voor de MMM-meiden he! ga er lekker van genieten! enne, waar blijft je banner? liefs elfje
Hey hey, je zegt dat de test er anders uit zag, anders dan?...heb je wel binnen de tien minuten gekeken?
Joepie Senna,gefeliciteerd! Het gaat ineens hard bij de clomidbabes,echt leuk! Zal wel gezellig zijn bij de juni mama's Lekker genieten en uitkijken naar de 1e echo! @Maisy,met anders bedoelt ze geloof ik dat hij voor het eerst niet eens een keer negatief is,maar eindelijk voor het eerst positief!
Ohh gelukkig ik d8 al, kwilde niet bemoeiallig overkomen maar zou erg kut zijn geweest toch.. Anyway nogmaals GEFELICITEERD
Senna wat zie ik nu? Je bent zwanger! Gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van, je hebt er lang genoeg op gewacht... Dikke knuffel van An
nogmaals gefeli senna, ennuh ik hoop dat ik je snel mag volgen, samen met de andere mmm ladies bengel