Ik mag hier ook een topic aanmaken... ben er nog helemaal beduust van! Ik had totaal niet verwacht dat het nu al raak zou zijn maar.... ik mag naar de juni-mama's!!! Veel liefs Manuela
Joepieeeeeeeeeeee! Lekker gezellie met mij bij de juni mamma's! Van harte lieverdje! lekker van genieten!
Geweldig voor je gefeliciteerd, De gezelligste mensen zijn/worden in juni geboren hoor..... Haha ben er zelf ook 1... Succes met je zwangerschap
Dankjulliewel allemaal lieverds! Vind het zo gek dat ik hier nu gefeliciteerd word... Ben echt helemaal de kluts kwijt! Ik ga ook meedoen aan Moeders voor Moeders, blijkt de informatrice bij mij in de straat te wonen! Dus ik dacht ik ga er even langs onderweg naar de winkel om een digi test te halen (vriendlief durft nog niet voluit te juichen). Ik liet haar mijn test zien en ze zei, hoe duidelijk wil je hem hebben? Je bent overduidelijk zwanger hoor! De digitale test is zonde van je geld ME IS HAPPYYYYYYYY
hiiiiiiiiiiiiiiiii hier nog een felicitatie van een nod-oktober lid, haha. Manuela: GA ER LEKKER VAN GENIETEN!